17/8/12

Όμορφος κόσμος, ηθικός κι αγγελικά πλασμένος...

Σφαγή στο όνομα του κέρδους!
Τριάντα έξι τουλάχιστον απεργοί-μεταλλωρύχοι σκοτώθηκαν την Πέμπτη μετά από επίθεση της αστυνομίας εναντίον τους στο ορυχείο πλατίνας της Lonmin στην πόλη Μαρικάνα, της Νοτίου Αφρικής.
«Οι νεκροί έχουν ξεπεράσει τους 30!» δήλωσε ανερυθρίαστα ο αστυνομικός επίτροπος Riah Phiyega, σημειώνοντας ότι και 78 άτομα έχουν τραυματιστεί, κάποια από αυτά σοβαρά. Οι 36 νεκροί προστίθεται στους άλλους δέκα που έχουν χάσει τη ζωή τους από την Κυριακή στο ορυχείο, όπου εκατοντάδες απεργοί ζητούν αυξήσεις στις αποδοχές τους.
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, η αστυνομία άνοιξε πυρ εναντίον των διαδηλωτών εντελώς απρόκλητα. Οι απεργοί είχαν αρνηθεί να διαλυθούν αφού απέρριψαν τελεσίγραφο της διεύθυνσης του ορυχείου να επιστρέψουν στην εργασία τους!  
Εκπρόσωποςτης αστυνομίας είπε πως οι δυνάμεις της τάξης δεν είχαν άλλη ...επιλογή από το να ανοίξουν πυρ, για να διασφαλίσουν την νομιμότητα. Ακόμη και μετά την πολύνεκρη επέμβαση των αστυνομικών, η διοίκηση της εταιρείας Lonmin (που είναι η τρίτη μεγαλύτερη παραγωγός πλατίνας στον κόσμο) προσπάθησε να τρομοκρατήσει τους απεργούς, απειλώντας τους με απόλυση και μηνύσεις εάν δεν επιστρέψουν στις θέσεις εργασίας τους άμεσα και δεν διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία του ορυχείου! Σύμφωνα με την Lonmin οι συγκρούσεις οφείλονται σε ενδοσυνδικαλιστικές διενέξεις, καθώς μια νέα συνδικαλιστική οργάνωση, η Association of Mineworkers and Construction Union-AMCU πήγε να πάρει υπό τον έλεγχό της την απεργία, από την μέχρι τώρα κυριαρχούσα National Union of Mineworkers-NUM!
Το νέο σχετικά σωματείο των μεταλλωρύχων Association of Mineworkers and Construction Union-AMCU ξεκίνησε μαχητική απεργία απαιτώντας αύξηση του μηνιαίου μισθού των πάνω από 3000 μεταλλωρύχων στο ορυχείο. Η Lonmin αρνήθηκε ακόμη και να συζητήσει μαζί τους και υποστήριξε ότι η απεργία των μεταλλωρύχων είναι παράνομη και ότι όσοι δεν επιστρέψουν στην εργασία τους θα απολυθούν. Επιπλέον σε ανακοίνωσή της τόνιζε ότι η παραγωγή της τελευταίες ημέρες έχει μειωθεί λόγω των επεισοδίων και εκτιμά ότι η απώλεια ενδέχεται να ανέλθει στο 2% της ετήσιας παραγωγής.
Ο εκπρόσωπος της εργατικής ένωσης NUM, τόνισε ότι ο πρόεδρός της Senzeni Zokwana προσπάθησε, εις μάτην, να πείσει τους απεργούς να επιστρέψουν στις εργασίες τους: «Οι απεργοί του απάντησαν πως ήταν έτοιμοι να πεθάνουν, πως δεν είχαν πρόθεση να κουνηθούν από εκεί, και πως επρόκειτο να έφερναν τα παιδιά και τις οικογένειές τους να τους πλαισιώσουν πάνω στον μικρό λόφο δίπλα στο ορυχείο, όπου είχαν συγκεντρωθεί από μέρες». Ο Senzeni Zokwana συνάντησε την οργισμένη αντίδραση των απεργών και αναγκάστηκε να φυγαδευτεί από τις αστυνομικές δυνάμεις για να γλυτώσει το λιντσάρισμα! Αυτή ήταν και η αφορμή για την αστυνομία να επέμβει! Το σωματείο AMCU καταγγέλλει τόσο την NUM όσο και την Αστυνομία και την Lonmin για την σφαγή! Οι μεταλλωρύχοι στον ιδρώτα και το αίμα των οποίων οφείλει τα κέρδη της η Lonmin, δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους με περισσότερο πείσμα και θέληση! Δηλώνουν ότι θα επιστρέψουν στον λόφο όπου έγινε η σφαγή των συντρόφων τους. Αυτή η Γη τους ανήκει! Άνηκε στους παππούδες τους πολύ πριν έλθει η Lonmin στο τόπο τους! Την έχουν ποτίσει με τον ιδρώτα τους γενιές και γενιές: πρώτα ως σκλάβοι του Απαρτχάιντ, και μετά ως εργάτες-σύγχρονοι δούλοι μιας κίβδηλης δημοκρατίας! Τώρα αυτή η γη είναι ποτισμένη με το αίμα των συντρόφων τους και πριν από όλα το οφείλουν σε αυτούς να την πάρουν πίσω! 

«Ετοιμαστείτε για διάλυση της Ευρωζώνης!»

«Ο ζουρλομανδύας του ευρώ έχει φέρει δυστυχία!»

Οι Eυρωπαίοι ηγέτες πρέπει να προετοιμάζονται για τη διάλυση της Ευρωζώνης, τόνισε σε συνέντευξή του στην βρετανική εφημερίδα Daily Telegraph ο Φινλανδός υπουργός Εξωτερικών Erkki Tuomioja.
Ο Tuomioja δήλωσε πως οι φινλανδοί αξιωματούχοι έχουν προετοιμαστεί για την διάλυση της ευρωζώνης με ένα «επιχειρησιακό σχέδιο για κάθε ενδεχόμενο».
«Δεν υπάρχουν κανόνες για την έξοδο από το ευρώ, είναι μόνο θέμα χρόνου. Είτε ο Νότος ή ο Βορράς θα αποχωρίσουν γιατί ο ζουρλομανδύας αυτού του νομίσματος έχει φέρει δυστυχία σε εκατομμύρια ανθρώπους και καταστρέφει το μέλλον της Ευρώπης», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Εξωτερικών της Φινλανδίας.
«Είναι η απόλυτη καταστροφή. Έτσι όπως πάμε θα μείνουμε χωρίς χρήματα. Όμως κανείς στην Ευρώπη δεν θέλει να φύγει πρώτος και να πάρει την ευθύνη», υπογράμμισε και πρόσθεσε πως η διάλυση της ευρωζώνης θα μπορούσε να κάνει ισχυρότερη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
«Αυτό δεν είναι κάτι που προωθούμε στην Φινλανδία, ούτε η ίδια η κυβέρνηση. Όμως πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Η διάλυση της ευρωζώνης δεν σημαίνει το τέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα μπορούσε να κάνει την ΕΕ να λειτουργεί καλύτερα», κατέληξε ο Tuomioja.

16/8/12

Η Κρήτη και η Μάνη στείλανε φιρμάνι...

Όχι στις Ανεμογεννήτριες!
Οι μεγαλειώδεις, ενωτικές, μαζικές και αποφασιστικές κινητοποιήσεις στην Κρήτη  και στην Μάνη κατά των Αιολικών Πάρκων, αποδεικνύουν περίτρανα ότι o Ελληνικός Λαός δεν συναινεί στην ανυπέρβλητη Περιβαλλοντική Καταστροφή που φέρνουν οι Ανεμογεννήτριες των Μεγαλοεργολάβων της Μαύρης Ανάπτυξης και των Πολιτικών της Πράσινης Απάτης!  

Ξεροβούνι Κλεπάς.

Στις ορθοπλαγιές της ανυπόταχτης Ιστορίας και της ανυπέρβλητης Φύσης !
O ονομαστός "Βράχος της Κλεπάς". Μια από τις μεγαλύτερες "αποκλείστρες" της Ελλάδας!

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους!


Του Τσαρλς Μπουκόφσκι.
Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο
για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα.
Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του.
Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη.
Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη.
Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό.
Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη.
Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.
Προσοχή στους κήρυκες,
προσοχή στους γνώστες,
προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία,
προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια,
είτε είναι περήφανοι γι’ αυτήν,
προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν
γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα,
προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν,
φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν,
προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη
γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους,
προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα,
η αγάπη τους είναι μέτρια,
ψάχνει το μέτριο.
Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους,
υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει,
να σκοτώσει τον καθένα.
Δεν θέλουν μοναξιά,
δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά,
θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε,
διαφέρει από το δικό τους.
Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης,
δεν θα καταλάβουν την τέχνη,
θα εξετάσουν την αποτυχία τους ως δημιουργών,
μόνο ως αποτυχία του κόσμου.
Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως
θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής,
και τότε θα σας μισήσουν
και το μίσος τους,
θα είναι τέλειο..
Σαν ένα λαμπερό διαμάντι,
σαν ένα μαχαίρι,
σαν ένα βουνό,
σαν μια τίγρη.
Όπως το κώνειο.
Η καλύτερη τέχνη τους…

«Μόνο η χρεοκοπία μπορεί να βοηθήσει την Ελλάδα!»


«Η Ελλάδα λίγο πριν την άβυσσο!»
"Η Ελλάδα πρέπει να χρεοκοπήσει, καθώς ούτε η Ευρωζώνη ούτε το ΔΝΤ μπορούν να θυσιάσουν την αξιοπιστία τους προσφέροντας στην Ελλάδα μια νέα βοήθεια"διαπιστώνει το γερμανικό περιοδικό «Der Spiegel», το οποίο αναφέρει ότι η χώρα μας βρίσκεται "λίγο πριν την άβυσσο".
Το γερμανικό περιοδικό επιμένει ότι η Ελλάδα δεν θα καταφέρει τελικά να αποφύγει την χρεοκοπία και εξηγεί πως "εάν ο στόχος της Μέρκελ και των συμμάχων της ήταν να σώσουν την Ελλάδα από τη χρεοκοπία, τότε απέτυχαν. Το μόνο που κατάφεραν τα μέτρα λιτότητας ήταν να επιδεινώσουν την κρίση και να αυξήσουν το χρέος".
Επισημαίνει μάλιστα ότι τίποτα δεν πάει σύμφωνα με τα όσα είχαν προγραμματισθεί και πως εάν η Γερμανίδα καγκελάριος εμφανιζόταν ενώπιον της γερμανικής Βουλής, για να ζητήσει ένα τρίτο πακέτο στήριξης της Ελλάδας, μετά το ελληνικό αίτημα που αναμένεται να υποβάλει ο Έλληνας πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς για διετή επιμήκυνση, οι κυβερνητικοί εταίροι της θα την κυνηγούσαν έξω από το κτίριο.
Σημειώνει μάλιστα την κριτική που εξασκείται στην Μέρκελ, σημειώνοντας πως από μόνη της η Γερμανίδα καγκελάριος ενεπλάκη σε αυτή τη δυσχερή κατάσταση, καθώς επέμενε ότι τα προβλήματα των χωρών της νότιας Ευρώπης μπορούν να λυθούν μόνο με σκληρή λιτότητα και πως το μοναδικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι η έλλειψη πολιτικής βούλησης για να κάνει αυτά που έπρεπε.
"Τώρα δεν μπορεί να εγκαταλείψει τον τρόπο ερμηνείας της κρίσης" συμπληρώνει το περιοδικό, σημειώνοντας παράλληλα πως η χρεοκοπία θα προσέφερε στην Ελλάδα την ευκαιρία να απελευθερωθεί από τα χρέη της και να κάνει μια νέα αρχή είτε ως μέλος της Ευρωζώνης είτε όχι.

15/8/12

Ένας πολύ γέρος κύριος με κάτι τεράστια φτερά.

Την τρίτη μέρα της βροχής είχαν σκοτώσει τόσα καβούρια μες το σπίτι, που ο Πελάγιο αναγκάστηκε να διασχίσει την πλημμυρισμένη μεσαυλή του για να τα πετάξει στην θάλασσα, γιατί το νεογέννητο αγόρι είχε περάσει όλη την νύχτα με δέκατα κι όλοι σκέφτονταν πως έφταιγε η δυσωδία. Απ' την Τρίτη όλα ήταν θλιβερά. Ουρανός και θάλασσα είχαν γίνει ένα σταχτί πράγμα κι η άμμος της παραλίας, που τον Μάρτη στραφτάλιζε σαν φωτεινή σκόνη, είχε μεταβληθεί σε σούπα από λάσπη και σαπισμένα θαλασσινά.
Το μεσημέρι το φως ήταν τόσο αδύνατο που όταν ο Πελάγιο γύριζε στο σπίτι, αφού είχε πετάξει τα καβούρια, με δυσκολία διέκρινε τι ήταν αυτό που κουνιότανε και βόγκαγε στο βάθος της μεσαυλής. Χρειάστηκε να πλησιάσει πολύ κοντά για ν' ανακαλύψει πως ήταν ένας γέρος πεσμένος μπρούμυτα μες την λασπουριά και παρόλες τις μεγάλες του προσπάθειες δε μπορούσε ν' ανασηκωθεί γιατί τον εμπόδιζαν οι τεράστιες φτερούγες του.
Τρομαγμένος απ' αυτόν τον εφιάλτη, ο Πελάγιο έτρεξε να βρει την Ελισένδα, την γυναίκα του, που έβαζε κομπρέσες στο άρρωστο μωρό και την πήγε στο βάθος της μεσαυλής. Περιεργάστηκαν κι οι δύο το πεσμένο κορμί με βουβή κατάπληξη. Ήταν ντυμένος σαν ζητιάνος. Μόλις και του 'μεναν λίγες ξασπρισμένες τρίχες στο γυμνό κρανίο του και πολύ λίγα δόντια στο στόμα και αυτή η θλιβερή του εμφάνιση, σαν καταμουσκεμένος παπούλης, του 'χε αφαιρέσει όλο το μεγαλείο.
Οι φτερούγες του, σαν μεγάλου όρνιου, βρώμικες και μισομαδημένες, είχαν βουλιάξει για πάντα μες την λασπουριά. Τόσο πολύ τον περιεργάστηκαν και με τέτοια προσοχή που πολύ γρήγορα ο Πελάγιο και η Ελισένδα συνήλθαν απ' την έκπληξή τους και στο τέλος τους φάνηκε και σαν γνωστός. Έτσι τόλμησαν να του μιλήσουν κι εκείνος τους αποκρίθηκε σε μια ακαταλαβίστικη γλώσσα, όμως με την ωραία φωνή των ναυτικών.
Έτσι έγινε και ξεπέρασαν το πρόβλημα των φτερών και συμπέραναν, κρίνοντας πολύ φρόνιμα, πως ήταν κάποιος μοναχικός ναυαγός κάποιου ξένου καραβιού που 'χε βουλιάξει με την καταιγίδα. Ωστόσο, φώναξαν να το δει και μια γειτόνισσα που γνώριζε τα πάντα για την ζωή και το θάνατο κι εκείνης της έφτασε μια ματιά για να τους βγάλει απ' την πλάνη τους.
- Είναι ένας άγγελος - τους είπε - σίγουρα ερχότανε για το μωρό, αλλά ο καημένος είναι τόσο γέρος που η βροχή τον έριξε χάμω.
Την επόμενη όλος ο κόσμος ήξερε πως στο σπίτι του Πελάγιο κρατούσανε φυλακισμένο έναν άγγελο με σάρκα και οστά.
Αντίθετα με την κρίση της σοφής γειτόνισσας, που πίστευε πως οι άγγελοι στους καιρούς μας ήταν οι επιζήσαντες φυγάδες κάποιας ουράνιας συνομωσίας, δεν άντεξε η καρδιά τους να τον σκοτώσουν με ξυλιές.
Ο Πελάγιο τον πρόσεχε όλο το απόγευμα απ' την κουζίνα, οπλισμένος με το ραβδί που είχε σαν σερίφης, και πριν ξαπλώσει τον έβγαλε τραβώντας τον απ' τις λάσπες και τον έκλεισε μαζί με τις κότες στο συρματόφραχτο κοτέτσι.Τα μεσάνυχτα, όταν σταμάτησε η βροχή, ο Πελάγιο κι η Ελισένδα ακόμα σκότωναν καβούρια.
Λίγο αργότερα ξύπνησε το μωρό απύρετο και πεινούσε. Αισθάνθηκαν τότε μεγαλόψυχοι κι αποφάσισαν να βάλουν τον άγγελο σε μια σχεδία με πόσιμο νερό και προμήθειες για τρεις μέρες και να τον αφήσουν στην τύχη του στ' ανοιχτά.
Αλλά όταν βγήκαν στην μεσαυλή με το πρώτο φως, βρήκαν όλη την γειτονιά μπροστά στο κοτέτσι να διασκεδάζει με τον άγγελο χωρίς τον παραμικρό σεβασμό και να του πετούν φαγώσιμα μεσ' απ' τις τρύπες του σύρματος λες και δεν ήταν πλάσμα υπερφυσικό παρά ζώο του τσίρκου.
Ο πάτερ Γκονσάγκα έφτασε πριν απ' τις εφτά, ξεσηκωμένος απ' το απίθανο νέο. Εκείνη την ώρα είχαν ήδη έρθει κι άλλοι περίεργοι, λιγότερο επιπόλαιοι απ' τους πρωινούς κι είχαν κάνει κάθε είδους υποθέσεις για το μέλλον του φυλακισμένου.
Οι πιο αφελείς σκέφτονταν θα τον εκλέγανε δήμαρχο του χωριού. Άλλοι, πιο χοντροκέφαλοι, υπέθεταν πως θα τον προβίβαζαν σε στρατηγό πέντε αστέρων για να κερδίζει όλους τους πολέμους. Μερικοί οραματιστές ελπίζανε πως θα τον φύλαγαν για γεννήτορα, για να σπείρει στη γη μια γενιά από φτερωτούς και σοφούς ανθρώπους που θα κυβερνούσαν το Σύμπαν.
Αλλά ο πάτερ Γκονσάγκα πριν γίνει παπάς ήταν ένας στιβαρός ξυλοκόπος. Σκυμμένος πάνω στα σύρματα ανακεφαλαίωσε σ' ένα λεπτό την κατήχησή του κι ύστερα ζήτησε να του ανοίξουν την πόρτα για να εξετάσει εκείνο τον αξιολύπητο άνθρωπο, που ‘μοιαζε περισσότερο με τεράστια ξεπουπουλιασμένη κότα ανάμεσα στις άλλες αποσβολωμένες κότες.
Ήταν ξαπλωμένος σε μια γωνιά, στεγνώνοντας στον ήλιο τις ανοιγμένες του φτερούγες, ανάμεσα σε φλούδια και φρούτα κι αποφάγια απ' το πρωινό που του 'χαν πετάξει οι πρωινοί επισκέπτες.
Αδιάφορος στη θρασύτητα του κόσμου, μόλις που σήκωσε το πανάρχαιο βλέμμα του και κάτι μουρμούρισε στη γλώσσα του όταν ο πάτερ Γκονσάγκα μπήκε στο κοτέτσι και τον καλημέρισε στα λατινικά.
Ο εφημέριος άρχισε να τον υποπτεύεται για απατεώνα όταν είδε πως δεν καταλάβαινε την γλώσσα του Θεού κι ούτε ήξερε να χαιρετήσει τους ιερείς Του.
Ύστερα πρόσεξε πως από κοντά ήταν πολύ ανθρώπινος: ανάδινε μιαν ανυπόφορη μυρωδιά υπαίθρου, παράσιτα είχαν φυτρώσει κάτω απ' τις φτερούγες του, τα μεγαλύτερα φτερά του είχαν κακοπάθει απ' τους ανέμους της γης και τίποτα στην κακόμοιρη φύση του δε θύμιζε την περήφανη αξιοπρέπεια των αγγέλων.
Εγκατέλειψε λοιπόν το κοτέτσι και μ' ένα σύντομο κήρυγμα προειδοποίησε τους περίεργους για τους κινδύνους της αφέλειας. Τους θύμισε πως ο δαίμονας είχε την κακιά συνήθεια να μεταχειρίζεται κόλπα καρναβαλίστικα για ν' αναστατώνει τους ανόητους.
Υποστήριξε πως εφόσον τα φτερά δεν ήταν το βασικό στοιχείο που καθορίζει τις διαφορές ανάμεσα σ' ένα γεράκι και σ' ένα αεροπλάνο, πολύ λιγότερο θα ήταν στην αναγνώριση των αγγέλων.
Ωστόσο υποσχέθηκε να γράψει ένα γράμμα στον επίσκοπό του, ώστε κι εκείνος να γράψει άλλο στην Παναγιότητά του, έτσι ώστε η τελική ετυμηγορία να προέρχεται απ' τα ανώτατα δικαστήρια.
Τα λόγια του έπεσαν σ' άγονο χώμα. Το νέο για τον αιχμάλωτο άγγελο διαδόθηκε με τέτοια ταχύτητα που μέσα σε λίγες ώρες έγινε μες στην μεσαυλή τέτοιο πανδαιμόνιο λαϊκής αγοράς που αναγκάστηκαν να φέρουν το στρατό σε μπαγιονέτες για να κρατήσει σε απόσταση το πλήθος που κόντευε να γκρεμίσει το σπίτι.
Η Ελισένδα, με τη μέση πιασμένη απ' το να σκουπίζει τα πανηγυριώτικα σκουπίδια, είχε τότε την έξυπνη ιδέα να μαντρώσει τη μεσαυλή και να κόψει εισιτήριο πέντε σεντάβος για όποιον ήθελε να δει τον άγγελο.
Ήρθαν περίεργοι μέχρι κι απ' την Μαρτινίκα. Ήρθε ένας περιοδεύων θίασος μ' ένα ιπτάμενο ακροβάτη που πέρασε βουίζοντας αρκετές φορές πάνω απ' το πλήθος, αλλά κανείς δεν του έδωσε σημασία γιατί οι φτερούγες του δεν ήταν από αγγέλου, αλλά από διαστημική νυχτερίδα.
Ήρθαν οι πιο δυστυχισμένοι ανάπηροι της Καραϊβικής για να γιάνουν: μια φτωχιά που από μικρή μετρούσε τους χτύπους της καρδιάς της και δεν έφταναν πια οι αριθμοί, κάποιος απ' την Τζαμάικα που δεν μπορούσε να κοιμηθεί γιατί τον ενοχλούσε ο θόρυβος των αστεριών, ένας υπνοβάτης που σηκωνότανε την νύχτα να χαλάσει στον ύπνο του αυτά που έφτιαχνε στον ξύπνιο του και πολλοί άλλοι με λιγότερο σοβαρά προβλήματα.
Μέσα σ' αυτήν την αταξία ναυαγίου, που έκανε την γη να τρέμει, ο Πελάγιο και η Ελισένδα ήταν ευτυχισμένοι απ' την κούραση γιατί σε λιγότερο από μια βδομάδα είχαν γεμίσει με λεφτά τις κρεβατοκάμαρες κι η ουρά των προσκυνητών που περίμεναν ακόμη τη σειρά τους για να μπουν μέσα έφτανε ως την άλλη άκρη του ορίζοντα.
Ο άγγελος ήταν ο μόνος που δε συμμετείχε στο δικό του θέαμα. Περνούσε τον καιρό του ψάχνοντας για μια πιο αναπαυτική θέση στη δανεική φωλιά, ζαλισμένος απ' τις λάμπες του λαδιού που ζέσταιναν σαν κόλαση κι απ' τα κεριά της λειτουργίας που κόλλαγαν πάνω στα σύρματα.
Στην αρχή προσπάθησαν να του δώσουν να φάει ναφθαλίνη, που σύμφωνα με τη σοφία της γειτόνισσας ήταν ειδική τροφή για τους αγγέλους.
Αλλά εκείνος την περιφρόνησε όπως περιφρόνησε και τα παπικά γεύματα που του έφερναν οι μετανοούντες και ποτέ δεν έγινε γνωστό αν επειδή ήταν άγγελος ή επειδή ήταν γέρος κατέληξε να τρώει μονάχα χυλό από μελιτζάνες.
Η μόνη υπερφυσική του αρετή έμοιαζε να 'ναι η υπομονή. Ιδιαίτερα τον πρώτο καιρό όταν τον τσιμπολογούσαν οι κότες ψάχνοντας για τα ουράνια παράσιτα που πλήθαιναν μες τις φτερούγες του κι οι σακάτηδες του ξερίζωναν πούπουλα για να τ' ακουμπήσουν πάνω στα κουσούρια τους κι ακόμα κι οι πιο σπλαχνικοί του πετούσαν πέτρες για να τον κάνουν να σηκωθεί να τον δούνε όρθιο.
Η μόνη φορά που κατάφεραν να τον ταράξουν ήταν όταν του έκαψαν το φτερό με ένα σίδερο για το μαρκάρισμα των μοσχαριών, γιατί είχε μείνει τόσες ώρες ακίνητος που τον είχαν για πεθαμένο.
Ξύπνησε ξαφνιασμένος, παραμιλώντας στην απόκρυφη γλώσσα του και με τα μάτια γεμάτα δάκρυα χτύπησε τα φτερά του δυο φορές σηκώνοντας ένα σύννεφο από κουτσουλιές και σεληνιακή σκόνη και προκαλώντας έναν ανεμοστρόβιλο πανικού άλλου είδους.
Αν και πολλοί πίστεψαν πως η αντίδρασή του δεν ήταν από θυμό, αλλά μάλλον από πόνο, από τότε πρόσεχαν να μην τον ενοχλούν γιατί η πλειοψηφία κατάλαβε πως δεν είχε την απάθεια ενός ήρωα σε απομόνωση, αλλά ενός κατακλυσμού σε ανάπαυση.
Ο πάτερ Γκονσάγκα αντιμετώπισε την επιπολαιότητα του πλήθους με συνταγές οικιακής έμπνευσης καθώς περίμενε την τελική ετυμηγορία για την φύση του φυλακισμένου. Όμως το ταχυδρομείο της Ρώμης είχε χάσει την έννοια του επείγοντος.
Ο καιρός περνούσε εξετάζοντας αν ο ένοχος είχε αφαλό, αν η γλώσσα του είχε σχέση με την αραμαϊκή, πόσες φορές χωρούσε πάνω στο κεφάλι μιας καρφίτσας, ή αν δεν ήταν απλώς κάποιος Νορβηγός με φτερά.
Τα φειδωλά αυτά γράμματα θα μπορούσαν να πηγαινοέρχονται μέχρι τη συντέλεια των αιώνων, αν κάποιο γεγονός σταλμένο απ' την θεία πρόνοια δεν έβαζε τέλος στις στεναχώριες του εφημέριου.
Έτυχε εκείνες τις μέρες, μέσα στα πολλά νούμερα των θιάσων που ταξίδευαν στην Καραϊβική, να φέρουν στο χωριό το θλιβερό θέαμα μιας γυναίκας που είχε μεταμορφωθεί σε αράχνη επειδή είχε παρακούσει τους γονείς της.
Δεν ήταν μόνο φθηνότερο το εισιτήριο για να την δει κανείς απ' το εισιτήριο για τον άγγελο, αλλά επέτρεπαν να της κάνεις κάθε είδους ερωτήσεις για την παράλογη κατάστασή της και να την εξετάσεις απ' την καλή και απ' την ανάποδη, ώστε κανείς να μη αμφιβάλλει για την αλήθεια αυτής της φρίκης.
Ήταν μια τεράστια ταραντούλα μεγάλη σαν πρόβατο και με κεφάλι μελαγχολικής κόρης.
Όμως το πιο σπαραχτικό απ' όλα δεν ήταν η παράλογη όψη της, αλλά η αληθινή λύπη με την οποία διηγιόταν τις λεπτομέρειες της δυστυχίας της: όταν ήταν ακόμα παιδί το είχε σκάσει απ' το σπίτι των γονιών της για να πάει σ' ένα χορό κι όταν γύριζε μεσ' απ' το δάσος, αφού είχε χορέψει όλη τη νύχτα χωρίς άδεια, ένας τρομαχτικός κεραυνός άνοιξε τον ουρανό στα δύο κι απ' το άνοιγμα πετάχτηκε η αστραπή με το θειάφι που τη μετάτρεψε σε αράχνη.
Μοναδική τροφή της ήταν τα κεφτεδάκια που οι φιλεύσπλαχνες ψυχές της έβαζαν στο στόμα όταν ήθελαν.
Τέτοιο θέαμα, γεμάτο από ανθρώπινη αλήθεια και με τέτοια τρομερή τιμωρία, ήταν φυσικό να συντρίψει, δίχως να το θέλει, το θέαμα του υπεροπτικού αγγέλου που μόλις καταδεχόταν να κοιτάξει τους θνητούς.
Επιπλέον, τα ελάχιστα θαύματα που αποδίδανε στον άγγελο, αποκάλυπταν μία κάποια ψυχική διαταραχή, όπως εκείνο του τυφλού που δε βρήκε το φως του, αλλά του φύτρωσαν τρία καινούργια δόντια κι εκείνο του παραλυτικού που δε μπόρεσε να περπατήσει, αλλά κόντεψε να κερδίσει τον πρώτο λαχνό στο λαχείο κι εκείνο του λεπρού που φύτρωσαν ηλιοτρόπια στις πληγές του.
Αυτά τα θαύματα της παρηγοριάς, που πιο πολύ μοιάζανε με φάρσες, είχαν ήδη κλονίσει τη φήμη του αγγέλου όταν η γυναίκα που είχε μεταμορφωθεί σε αράχνη κατάφερε τελικά να την καταστρέψει.
Έτσι έγινε και ο πάτερ Γκονσάγκα γιατρεύτηκε για πάντα απ' την αϋπνία κι η μεσαυλή του Πελάγιο ξανάμεινε άδεια όπως τον καιρό που έβρεχε συνέχεια και τα καβούρια περπατούσαν στις κρεβατοκάμαρες.
Οι ιδιοκτήτες του σπιτιού δεν είχαν λόγο να παραπονεθούν. Με τα λεφτά που οικονόμησαν έφτιαξαν μια έπαυλη με δύο πατώματα, με μπαλκόνια και κήπους και με κεφαλόσκαλα πολύ ψηλά για να μην ανεβαίνουν καβούρια και με σιδεριές στα παράθυρα για να μην μπαίνουν άγγελοι.
Επιπλέον, ο Πελάγιο έφτιαξε ένα εκτροφείο για κουνέλια κοντά στο χωριό και παραιτήθηκε από σερίφης οριστικά και η Ελισένδα αγόρασε παπούτσια σατέν με ψηλά τακούνια και πολλά φουστάνια από γυαλιστερό μεταξωτό, απ' εκείνο που φορούσαν τις Κυριακές εκείνα τα χρόνια οι πιο ελκυστικές κυρίες.
Μόνο για το κοτέτσι δεν έκαναν τίποτα. Αν καμιά φορά το έπλεναν με απολυμαντικό κι έκαιγαν κομματάκια σμύρνα, δεν το έκαναν για να τιμήσουν τον άγγελο, παρά για να διώξουν τη βρωμιά της κοπριάς που τριγυρνούσε σαν φάντασμα παντού και πάλιωνε το καινούριο σπίτι.
Στην αρχή, όταν το μωρό άρχισε να περπατάει, πρόσεχαν να μην πάει πολύ κοντά στο κοτέτσι. Αλλά ύστερα άρχισαν να ξεχνούν τους φόβους τους και να συνηθίζουν στη μυρωδιά και πριν αλλάξει το παιδί τα δόντια του έπαιζε πια μες το κοτέτσι που τα σκουριασμένα σύρματά του έπεφταν κομμάτια.
Ο άγγελος δεν ήταν λιγότερο απωθητικός μαζί του, απ' ότι με τους υπόλοιπους θνητούς, αλλά υπόφερε τους πιο δαιμόνιους εξευτελισμούς με την υπομονή του σκύλου δίχως ψευδαισθήσεις. Κι οι δυο άρπαξαν ανεμοβλογιά συγχρόνως.
Ο γιατρός που κοίταξε το παιδί δεν άντεξε στον πειρασμό ν' ακροαστεί και τον άγγελο, αλλά του βρήκε τόσα φυσήματα στην καρδιά και τόσους θορύβους στα νεφρά, που του φάνηκε απίθανο που ήταν ακόμα ζωντανός.
Αυτό όμως που τον ξάφνιασε πιο πολύ ήταν η λογική των φτερών του. Έδεναν τόσο φυσικά μ' αυτόν τον τελείως ανθρώπινο οργανισμό που δε μπορούσε να καταλάβει γιατί δεν είχαν κι οι υπόλοιποι άνθρωποι.
Όταν το παιδί πήγε σχολείο είχε περάσει πια πολύς καιρός από τότε που ο ήλιος κι η βροχή είχαν ξεπατώσει το κοτέτσι. Ο άγγελος σερνόταν από δω κι από κει σαν αδέσποτος ετοιμοθάνατος.
Τον έβγαζαν με τη σκούπα απ' ένα δωμάτιο κι ένα λεφτό αργότερα τον έβρισκαν στην κουζίνα.
Έμοιαζε να βρίσκεται ταυτόχρονα παντού κι έφτασαν να σκέφτονται πως πολλαπλασιαζόταν, πως επαναλαμβανότανε από μόνος του, σ' ολόκληρο το σπίτι κι η εξοργισμένη Ελισένδα φώναζε σαν τρελή πως είναι τρομερό να ζει κανείς σ' αυτήν την κόλαση γεμάτη αγγέλους.
Μόλις που μπορούσε να φάει και τα πανάρχαια μάτια του είχαν θολώσει τόσο, που σκόνταφτε στις κολόνες, και δεν του 'μεναν πια παρά τα μαδημένα καλάμια στα τελευταία φτερά του.
Ο Πελάγιο του 'χε ρίξει πάνω του μια κουβέρτα και του 'χε κάνει την χάρη να τον αφήσει να κοιμάται στο υπόστεγο και μόνο τότε πρόσεξαν πως περνούσε τις νύχτες παραμιλώντας απ' τον πυρετό, λέγοντας γλωσσοδέτες στα αρχαία νορβηγικά. Κι ήταν μια απ' τις λίγες φορές που αναστατώθηκαν γιατί σκέφτηκαν πως επρόκειτο να πεθάνει κι ούτε κι η σοφή η γειτόνισσα μπορούσε να τους πει τι κάνουν τους πεθαμένους αγγέλους.
Όμως, όχι μόνο επέζησε το χειρότερο χειμώνα της ζωής του, αλλά και φάνηκε να καλυτερεύει με τις πρώτες ζέστες.
Έμενε ακίνητος για αρκετές μέρες στην πιο απόμακρη γωνιά της αυλής, εκεί που δε μπορούσε κανείς να τον δει και στις αρχές του Δεκέμβρη άρχισαν να φυτρώνουν στις φτερούγες του κάτι μεγάλα και σκληρά φτερά, φτερά γέρικου πουλιού, που έμοιαζαν περισσότερο μ' άλλο ένα βάσανο των γηρατειών.
Εκείνος όμως, θα πρέπει να γνώριζε την αιτία αυτών των αλλαγών, γιατί πρόσεχε πολύ να τις κρύβει και κανείς να μην ακούσει τα τραγούδια των ναυτικών που καμιά φορά τραγούδαγε κάτω απ' τ' αστέρια.
Ένα πρωί η Ελισένδα καθάριζε κρεμμύδια για το μεσημέρι όταν ένας άνεμος που έμοιαζε να 'ρχεται απ' τ' ανοιχτά όρμησε στη κουζίνα.
Τότε έσκυψε απ' το παράθυρο κι έπιασε τον άγγελο στις πρώτες προσπάθειές του να πετάξει. Ήταν τόσο αδέξιες που άνοιξε με τα νύχια του ένα αυλάκι στο λαχανόκηπο και κόντεψε να γκρεμίσει το υπόστεγο με τα αδύναμα χτυπήματα των φτερών του που γλιστρούσαν στο φως και δεν έβρισκαν που να κρατηθούν στον αέρα. Αλλά κατάφερε να πάρει ύψος.
Η Ελισένδα άφησε έναν αναστεναγμό ανακούφισης για κείνη και γι' αυτόν, όταν είδε να περνά πάνω απ' τα τελευταία σπίτια προσπαθώντας να κρατηθεί στον αέρα μ' οποιονδήποτε τρόπο με το ριψοκίνδυνο πέταγμα γέρικου όρνιου.
Συνέχισε να τον βλέπει μέχρι που δε μπορούσε πια, γιατί δεν ήταν πια εμπόδιο στη ζωή της, αλλά ένα φανταστικό σημείο στον ορίζοντα πάνω στη θάλασσα.

Το διήγημα "Ένας πολύ γέρος κύριος με κάτι τεράστια φτερά.", γράφτηκε από τον  Marquezτο 1968 και στην χώρα μας πρωτοκυκλοφόρησε το 1983 συμπεριλαμβανόμενο στην έκδοση-συλλογή διηγημάτων του συγγραφέα: "Θάνατος σταθερός πέρα από τον έρωτα!", σε μετάφραση της Κλαίτης Σωτηριάδου, από τις εκδόσεις "Νεφέλη".  Το διήγημα αυτό έγινε πηγή έμπνευσης του βίντεο-κλιπ του Tarsem Singh για το τραγούδι "Losineg My Religion." των R.E.M.,  αλλά και για το τραγούδι "Καθρέφτης." του Αλκίνοου Ιωαννίδη.






Πηγή:tvxs.

Σταματήστε το περιβαλλοντικό έγκλημα εναντίων των παρθένων βουνών μας!

Η μεγάλη απάτη των αιολικών πάρκων οδηγεί σε ενεργειακή ομηρία!

The great wind delusion has hijacked our energy policy!
Άρθρο του Christopher Booker για την εφημερίδα "Telegraph"
Σε ελεύθερη απόδοση για να μπορεί να γίνει κατανοητό και από τους Έλληνες Ιθύνοντες.
Η Βρετανία θα πρέπει να εγκαθιστά 10 ανεμογεννήτριες τη μέρα, κάθε μέρα επί οκτώ συνεχόμενα χρόνια ώστε να καλύψει τους στόχους που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας!!!  

Όποιος εντυπωσιάστηκε από την αποτελεσματικότητα με την οποία η Βρετανία διοργάνωσε τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Λονδίνο, ταυτόχρονα θα πρέπει να προβληματισθεί κι από την άκρως αντίθετη εικόνα που εμφανίζει η βρετανική ενεργειακή πολιτική: εξ ολοκλήρου επικεντρώνεται κυρίως στην αυταπάτη πως μπορεί να εξασφαλιστεί επαρκής ηλεκτροδότηση αν εγκατασταθούν δεκάδες χιλιάδες περισσότερες ακόμη ανεμογεννήτριες στα Βρετανικά Νησιά εντός των επόμενων οκτώ ετών. Την περασμένη εβδομάδα και ενώ διαρκούσαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες, οι "λειτουργούσες" 3.500 ανεμογεννήτριες της Βρετανίας συνείσφεραν μόνο 12 μεγαβάτ (MW) από τα 38.000 MW ηλεκτρικής ενέργειας που εκείνη την χρονική στιγμή καταναλώνονταν στην Βρετανία. (Η National Electrical Testing Association-NETA, η οποία και καταγράφει τα επίσημα στατιστικά στοιχεία ηλεκτρικής ενέργειας, καταχώρησε στην στατιστική της την συμμετοχή των αιολικών πάρκων στην ηλεκτροδότηση της Χώρας την δεδομένη στιγμή  ως "0,0 τοις εκατό").
Πέρασαν σχεδόν 10 χρόνια από τότε που για πρώτη φορά τονίστηκε το πόσο τρελός θα πρέπει να θεωρηθεί όποιος θέτει στο κέντρο της ενεργειακής πολιτικής την αιολική ενέργεια. Εκείνη την χρονική στιγμή βέβαια οι εξαγγελίες της τότε Κυβέρνησης φάνταζαν απλά ως καθαρό ευχολόγιο αλλά σήμερα οι εξαγγελίες της τωρινής Κυβέρνησης πως κατά μέσο όρο, θα παράγονται 12.300 MW από τις "ανανεώσιμες πηγές ενέργειας" το 2020, αποδεικνύονται τουλάχιστον  παραληρηματικές.
Τα πάντα που αφορούν την αιολική ενέργεια βασίζονται στην "απάτη". Δεν υπάρχει κανένας υλικός τρόπος με τον οποίο θα μπορούσαν να οικοδομηθούν έστω και ένα μικρό ποσοστό από τον συνολικό αριθμό των απαιτούμενων 30.000 ανεμογεννητριών για να επιτευχθεί ο στόχος που θέτει η Κυβέρνηση. (Αλλά και να υπήρχε τρόπος δεν θα υπήρχε ...χώρος). Εξάλλου καθώς οι απάνεμες ημέρες την περασμένη εβδομάδα απέδειξαν, θα πρέπει ταυτόχρονα να οικοδομηθούν εκατοντάδες ηλεκτροπαραγωγικών σταθμών φυσικού αερίου μόνο και μόνο για να παρέχουν εξασφάλιση σταθερότητας στο ηλεκτρικό σύστημα (back-up) για όλες τις φορές που ο άνεμος δεν φυσά με τη σωστή ταχύτητα: οι ανεμογεννήτριες σταματούν όταν δεν φυσάει αρκετά ή όταν φυσάει πάρα πολύ. Αλλά, όπως όλο και περισσότεροι και πιο έγκριτοι αναλυτές επισημαίνουν, οι υπουργοί και οι υπάλληλοι του Υπουργείου Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (DECC) φαίνεται να ζουν εκτός επαφής με την πραγματικότητα, χωρίς καμία πρακτική κατανόηση του ακόμη και για το πώς παράγεται και το τι είναι η ηλεκτρική ενέργεια, και για τον ρόλο που παίζει στην οικονομική ζωή της Χώρας.
Η τελευταία προσπάθεια για να επανέλθουν σε επαφή με την πραγματικότητα οι ιθύνοντες του Υπουργείου Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και για να αντιμετωπίσουν την δύσκολη κατάσταση όσον αφορά τον Ενεργειακό Τομέα στην οποία βρίσκεται πλέον η Βρετανία,  γίνεται από τον καθηγητή Gordon Hughes, πρώην ανώτερο σύμβουλο της Παγκόσμιας Τράπεζας στον τομέα της ενέργειας και σήμερα καθηγητή Οικονομικών στο Εδιμβούργο, του οποίου οι θέσεις για τα "Οικονομικά των Αιολικών" έχουν ήδη δημοσιευθεί και έχουν παγκοσμίως απήχηση. Πιο συγκλονιστικό εύρημα στην μελέτη του Καθηγητή είναι ότι η επιδίωξη του στόχου για την μείωση των εκπομπών CO2 της Βρετανίας κατά 80 τοις εκατό μέχρι το 2050 - θα κοστίσει κοντά σχεδόν 124 δισεκατομμύρια £ μέχρι το 2020, ή περίπου 5.000 £  για κάθε νοικοκυριό στη Βρετανία: όχι μόνο να τοποθετηθούν δεκάδες χιλιάδων παράλογα επιδοτούμενων ανεμογεννητριών, αλλά και για τους εκατοντάδες σταθμούς φυσικού αέριου που απαιτούνται για την παροχή back-up στο σύστημα λόγω ακριβώς των ανεμογεννητριών. Για να εξασφαλιστεί η ίδια ποσότητα ενέργειας μόνο από μονάδες φυσικού αερίου κλειστού κύκλου θα κόστιζε μόνο 13 δισεκατομμύρια £, δηλαδή μόλις το ένα δέκατο το πολύ (!!!).
Επιπλέον, όπως εξηγεί ο καθηγητής Hughes στην εμπεριστατωμένη μελέτη του, η διαλείπουσα λειτουργία των εφεδρικών μονάδων φυσικού αερίου προκειμένου να καλύψουν το κενό σταθερότητας στο ηλεκτρικό δίκτυο που προκαλούν τα αιολικά πάρκα οδηγεί και στην αναποτελεσματική λειτουργία τους, και τελικά στην αύξηση των εκπομπών CO2! Πράγμα που σημαίνει πως θα έχουν ξοδευτεί άσκοπα τα χρήματα του Βρετανικού Λαού! Η πιθανότητα βέβαια ότι όλα αυτά να γίνουν κατανοητά από τους υπευθύνους της Βρετανικής Ενεργειακής Πολιτικής μπορεί να γίνει αντιληπτή από το γεγονός ότι ο πρόεδρος της ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για την Ενέργεια είναι ο Tim Yeo, για τον οποίο πρόσφατα αποκαλύφθηκε πως κέρδισε περισσότερο από 100.000 £ από τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Όταν ο βουλευτής Peter Lilley έθεσε τα στοιχεία του καθηγητή Hughes στη Βουλή των Κοινοτήτων, ο υπουργός Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Charles Hendry, προσβλητικά του αφαίρεσε τον λόγο από την συνεδρίαση λέγοντας ότι δεν συμφωνεί με τον καθηγητή  Hughes και προσθέτοντας: "αλλά ούτε και η Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή". Ο νέος πρόεδρος αυτής της επιτροπής είναι ο λόρδος Deben του οποίου οι διάφορες "προσοδοφόρες" δραστηριότητες που σχετίζονται με την "Πράσινη Ανάπτυξη" περιλαμβάνουν και την προεδρία στην εταιρεία Forewind, μια διεθνής κοινοπραξία που σχεδιάζει το μεγαλύτερο υπεράκτιο αιολικό παρκο στον κόσμο, με χιλιάδες ανεμογεννήτριες,στην θαλάσσια περιοχή Dogger Bank.
Είναι  προφανές πως οι υπεύθυνοι της βιομηχανίας της Αιολικής Ενέργειας έχουν καταφέρει να "καταλάβουν" όλα τα ανώτερα επίπεδα χάραξης της ενεργειακής πολιτικής στην Χώρα αλλά και στην Ευρώπη! Ο μόνος τρόπος για να αποφευχθεί η προδιαγεγραμμένη οικονομική καταστροφή της Βρετανίας λόγω της ενεργειακής πολιτικής που ακολουθείται θα ήταν μια καλά οργανωμένη αντιπολίτευση από μεγάλο αριθμό των εκλεγμένων αντιπροσώπων του Βρετανικού Λαού στο Κοινοβούλιο. Αλλά το "λόμπι" της Αιολικής Ενέργειας ελέγχει και αυτόν τον θεσμό της Δημοκρατίας. Πολλοί βουλευτές ίσως δεν είναι απαραίτητα οικονομικά διαπλεκόμενοι με την "Πράσινη Ανάπτυξη" αλλά είναι σίγουρα επηρεασμένοι από την καθαρά ελεγχόμενη προπαγάνδα περί αυτής! Και για αυτό πλέον φαντάζει δύσκολο και ίσως να είναι και αδύνατο να στραφεί η χάραξη της Βρετανικής Ενεργειακής Πολιτικής προς άλλη κατεύθυνση και τουλάχιστον σε επαφή με την πραγματικότητα και όχι βασιζόμενη στις "αυταπάτες του αέρα"!  


14/8/12

«Αντίο στην Αθήνα ετοιμάζονται να πουν οι Γερμανοί!»


«Ο γερμανικός πολιτικός χώρος αφήνει να εννοηθεί ότι θεωρεί την Ελλάδα ήδη χαμένη...», γράφει σήμερα η ιταλική εφημερίδα La Repubblica.
«Στη Γερμανία ετοιμάζονται να πουν αντίο στην Αθήνα...Οι μεγάλες τράπεζες και οι πολιτικές παρατάξεις θεωρούν δεδομένη την έξοδο της Ελλάδας από το Ευρώ», τονίζει η ιταλική εφημερίδα.
Όπως αναφέρει ανταπόκριση της εφημερίδας από το Βερολίνο, «ο γερμανικός πολιτικός χώρος αφήνει να εννοηθεί ότι θεωρεί την Ελλάδα ήδη χαμένη και ζητεί από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να υπερασπισθεί το Ευρώ βάσει της άποψης της Bundesbank, όχι αγοράζοντας τα ομόλογα των ασθενέστερων χωρών».
«Στα παρασκήνια οι μεγάλες τράπεζες τα έχουν ετοιμάσει όλα. Έχουν ήδη αρχίσει να επεξεργάζονται τα σενάρια για τους επόμενους δώδεκα ή και δεκαοκτώ μήνες», σημειώνει η La Repubblica, με αναφορά και σε γερμανικά δημοσιεύματα.
Η εφημερίδα της Ρώμης προσθέτει ότι «η πολιτική που εύχονται τα γεράκια της Βαυαρίας, το να δοθεί με την περίπτωση της Ελλάδας, ένα μάθημα και να παραδειγματισθούν οι υπόλοιποι, απειλεί, τώρα, να μετατραπεί σε μια επικίνδυνη πραγματικότητα για όλους». Και αυτό, διότι, όπως τονίζει ο ανταποκριτής της ιταλικής εφημερίδας από το Βερολίνο «για μερικά γεράκια, μια νίκη στις βουλευτικές εκλογές της Γερμανίας, το 2013, αξίζει σίγουρα την υλοποίηση του Grexit, της εξόδου της Ελλάδας από το Ευρώ και ίσως και την προώθηση ενός ισχυρού παράλληλου νομίσματος»Σε σχέση με το τελευταίο αυτό σενάριο, τέλος, η La Repubblica, τονίζει ότι «οι πιο σκληροί Γερμανοί πολιτικοί, έφθασαν να ζητούν παράλληλα με το Ευρώ, την κυκλοφορία γερμανο-ολλανδικού νομίσματος».

Αρκούδα στο Μικρό Χωριό.

Μετά τις αναφορές για την εμφάνιση αρκούδας στην Ορεινή Ναυπακτία και στην Ορεινή Τριχωνίδα, νέα αναφορά για εμφάνιση αρκούδας στην περιοχή της Νότιας Ευρυτανίας, έρχεται να επιβεβαιώσει το γεγονός πως η περιοχή μας είναι πλέον βιότοπος αυτού του μοναδικού θηλαστικού! Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας "Ευρυτανικά Νέα", αρκούδα επιτέθηκε σε μελίσσια στην περιοχή του Μικρού Χωριού. Ας ελπίσουμε ότι η "ψυχραιμία" από πλευράς κατοίκων θα πρυτανεύσει, και ότι σε συνδυασμό με την άμεση κινητοποίηση των αρμόδιων πολιτειακών αρχών αλλά και τις απαιτούμενες δράσεις περιβαλλοντικών οργανώσεων, θα αφεθεί ο απαιτούμενος ζωτικός χώρος για την επιβίωση της! 
Η Άγρια Ζωή δεν είναι απειλή για τον Άνθρωπο!
Ο Άνθρωπος είναι απειλή για την Φύση!

13/8/12

Η Ισλανδία χρεοκόπησε και η Ελλάδα σώθηκε; Είστε σίγουροι ότι συνέβησαν έτσι τα πράγματα;


Η Ισλανδία έδιωξε με τις κλωτσιές το ΔΝΤ από τη χώρα και κατάφερε να ανακάμψει... Και τώρα, έρχεται η Daria V. Zakharova ως μόνιμη απεσταλμένη του ΔΝΤ στην χώρα και σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, δηλώνει ότι η Ισλανδία είναι παράδειγμα προς μίμηση! 

Το γεγονός ότι η ισλανδική οικονομία κατάφερε να ορθοποδήσει κερδίζοντας εκ νέου την εμπιστοσύνη των αγορών, καθιστά τη χώρα ικανή να δώσει σημαντικά μαθήματα στα έθνη που προσπαθούν να επιβιώσουν μέσα από τα προγράμματα διάσωσης δήλωσε σε συνέντευξή της η Daria V. Zakharova μόνιμη απεσταλμένη του ΔΝΤ στην Χώρα, όπως μεταδίδει το Bloomberg
Η προσήλωση της Ισλανδίας στο δικό της πρόγραμμα, η απόφασή της να επιβάλλει ζημιές στους ομολογιούχους και όχι στους φορολογούμενους και η υπεράσπιση του συστήματος κοινωνικής πρόνοιας που προστάτευσε τους ανέργους από τη φτώχεια, απομάκρυνε τελικά την χώρα από την πλήρη κατάρρευση παρότι την οδήγησε στην χρεοκοπία. Και σήμερα όχι μόνο βρίσκεται σε οικονομική ανάκαμψη, αλλά και η Ισλανδική Κορώνα εμφανίζει κέρδη περίπου  15 τοις εκατό έναντι του ευρώ! Και παρότι η Ισλανδία είχε ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για την ένταξή της στην Ευρωζώνη, κανείς πλέον Ισλανδός δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο!
«Η Ισλανδία έχει πετύχει μεγάλα επιτεύγματα από τότε που ξέσπασε η κρίση», δήλωσε η επικεφαλής της αποστολής του ΔΝΤ στην Ισλανδία, Daria V. Zakharova και πρόσθεσε πως  «Έχει πολύ θετικές προοπτικές όσον αφορά την ανάπτυξη, ειδικότερα για φέτος και του χρόνου, επειδή φαίνεται πως η ανάπτυξη έχει ευρεία βάση». 
Σημειώνεται ότι η Ισλανδία, αρνήθηκε να προστατεύσει τους πιστωτές των τραπεζών της, που κατέρρευσαν το 2008 όταν τα χρέη τους ξεπέρασαν κατά 10 φορές το μέγεθος της οικονομίας της χώρας. Η απόφαση της Ισλανδίας, να προστατευθεί από τις εκροές κεφαλαίων μέσω περιορισμών στις κινήσεις κεφαλαίων, επέτρεψε στην κυβέρνηση της χώρας να αποτρέψει ενδεχόμενη κερδοσκοπική επίθεση και να εστιάσει στην στήριξη των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων. 
«Το γεγονός ότι η Ισλανδία κατάφερε να διατηρήσει το σύστημα κοινωνικής πρόνοιας εν μέσω μιας τεράστιας προσπάθειας δημοσιονομικής εξυγίανσης αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα της ισλανδικής κυβέρνησης κατά την εφαρμογή του προγράμματος», τόνισε η Zakharova.
Φυσικά, η εκπρόσωπος του ΔΝΤ στην συνέντευξή της δεν ανάφερε καθόλου ότι οι Ισλανδοί εξεδίωξαν το ΔΝΤ σχεδόν κλοτσηδόν από την Χώρα τους! Αυτό είναι μια μικρή λεπτομέρεια- με μεγάλη όμως σημασία αν συγκρίνουμε τελικά το Ισλανδικό θαύμα με την Ελληνική τραγωδία!

Βαθιά το δάχτυλο στο βάζο με το μέλι...

Οι ΑΠΕτεώνες θα επιδοτούνται και από το τέλος υπέρ της ΕΡΤ που πληρώνουμε μέσα στους λογαριασμούς της ΔΕΗ!
Πέρα από το Χαράτσι που πληρώνουμε για τους Μεγαλοεργολάβους μέσα από τους λογαριασμούς του Ηλεκτρικού Ρεύματος, η Κυβέρνηση των Τροϊκανών  αποφάσισε την ...διάθεση του 25% του τέλους της ΕΡΤ (συνολικού ύψους περίπου 300 εκατ. ευρώ) για την ενίσχυση του ειδικού λογαριασμού ΑΠΕ του ΛΑΓΗΕ (Λειτουργός Αγοράς Ηλεκτρισμού). Το ποσοστό της παρακράτησης αυτής θα επανεξετάζεται ανά έτος, όπως εξάλλου θα επανακαθορίζεται και το χαράτσι των ΑΠΕ, αναλόγως του ρυθμού αύξησης του ελλείμματος του ΛΑΓΗΕ. Σημειώνουμε πως το χρέος αυτό "τρέχει" κατά ένα εκατομμύριο ευρώ (1.000.000 €) καθημερινά!!! Και όσο αυξάνουν τα Αιολικά Πάρκα που εισέρχονται στο ενεργειακό σύστημα της χώρας τόσο το έλλειμμα αυτό θα αυξάνει! Μέχρι τελικά η "φούσκα" να σκάσει και η απάτη να αποκαλυφθεί: αλλά τότε πλέον θα είναι αργά τόσο για εμάς όσο και για το φυσικό περιβάλλον του τόπου μας! Στο μεταξύ βέβαια οι Μεγαλοεργολάβοι της Μαύρης Ανάπτυξης και της Πράσινης Απάτης θα κινδυνέψουν να πάθουν ακόμη και ... διαρροϊκό σύνδρομο από το πολύ μέλι λόγω της βουλιμίας τους! Και επειδή ως γνήσιοι βουλιμικοί από μόνοι τους δεν μπορούν να σταματήσουν να "καταβροχθίζουν" ότι βρουν μπροστά τους, ας τους σταματήσουμε εμείς πριν να είναι αργά!

Στην ύφεση βυθίζεται η ελληνική οικονομία!


Πέρα από κάθε πρόβλεψη η μείωση του ΑΕΠ: Στο 6,2% η ύφεση στο δεύτερο τρίμηνο του έτους σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ!

Αποθαρρυντικά είναι τα επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για την εξέλιξη του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΣΤΑΤ, «με βάση τα διαθέσιμα μη εποχικά διορθωμένα στοιχεία, το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ) σε σταθερές τιμές 2005, κατά το 2ο τρίμηνο του 2012 παρουσίασε μείωση κατά 6,2% σε σύγκριση με το 2ο τρίμηνο του 2011. Το ΑΕΠ του 1ου τριμήνου 2012 έχει αναθεωρηθεί με βάση τα στοιχεία του 1ου τριμήνου των λογαριασμών της Γενικής Κυβέρνησης (που καταρτίστηκαν στο τέλος Ιουνίου), καθώς και νεώτερες εκτιμήσεις των βραχυχρόνιων δεικτών». 
Η μείωση του ΑΕΠ στο δεύτερο τρίμηνο του έτους είναι μακράν μεγαλύτερη των προβλέψεων της τρόικα και αποδίδει την όλο και διευρυνόμενη ύφεση. Ως συνέπεια, η συρρίκνωση του ελληνικού Ακαθάριστου Προϊόντος αναμένεται να οδηγήσει σε ποσοστιαία αύξηση του ποσοστού του χρέους της χώρας.