10/8/12

Τα ελάφια τελικά δεν "ήρθαν" στην Ναυπακτία...

...αντίθετα "ταξιδεύουν" για την περιοχή του Ταυρωπού!
Μετά από την εχθρική στάση που κράτησε ο "ανεκδιήγητος" δήμαρχος Ναυπακτίας, η πρόταση για την μεταφορά μικρού αριθμού ελαφιών από την Πάρνηθα, σε Καταφύγια Άγριας Ζωής στην Ναυπακτία, δεν ευόδωσε! Τελικά τα ελάφια της Πάρνηθας θα βρουν το νέο τους καταφύγιο στις δασωμένες πλαγιές του Ίταμου, κοντά στην λίμνη ΤαυρωπούΊσως εκεί να είναι καλύτερα για αυτά, καθώς η λίμνη Πλαστήρα και η ευρύτερη περιοχή της, είναι ένας πραγματικός οικολογικός παράδεισος, ένα τεράστιο φυσικό πάρκο, σε αντίθεση με την Ναυπακτία που μετατρέπεται σε τεράστιο πάρκο ανεμογεννητριών, καθώς μέχρις στιγμής και ευτυχώς η ορεινή Καρδίτσα έχει διαφύγει της "Πράσινης Ανάπτυξης", και για αυτό και παραμένει παράδεισος τόσο για την άγρια ζωή, όσο και για τον οικοτουρισμό! Και ελπίζουμε ότι θα γίνει παράδεισος και για τα ελάφια της Πάρνηθας! Το ελπίζουμε και το ευχόμαστε!
ΥΓ) Ίσως όλη η ευθύνη για την τελική απόρριψη της πρότασής μας, να μην ανήκει εξ΄ολοκλήρου, στον "ανεκδιήγητο" κ. Μπουλέ! Ίσως φταίμε και εμείς εξαιτίας της εμμονής μας στο σκέλος της πρότασής μας για την κάλυψη των δαπανών της μετεγκατάστασης των ελαφιών εξ΄ολοκλήρου από τις εταιρείες των Μεγαλοεργολάβων που δραστηριοποιούνται στα βουνά της Ναυπακτίας, και όχι από τον κρατικό προϋπολογισμό! Και δη από την εταιρεία «ΞΕΡΟΒΟΥΝΙ ΠΛΑΤΑΝΟΥ Α.Ε.», που επέλεξε να εγκαταστήσει τις ανεμογεννήτριές της μέσα σε ...«Καταφύγιο Άγριας Ζωής»! Αντίθετα ο "ανεκδιήγητος" κ. Μπουλές αντιπρότεινε η εταιρεία «ΞΕΡΟΒΟΥΝΙ ΠΛΑΤΑΝΟΥ Α.Ε.» αντί να αναλάβει το κόστος μετεγκατάστασης ελαφιών από την Πάρνηθα στο Ξεροβούνι Πλατάνου, να αναλάβει να ρίξει μερικά εκατοντάδες κυβικά μέτρα ...μπετό στα χωριά της περιοχής! Εξάλλου σε αυτόν τον τομέα εξειδικεύεται τόσο η εν λόγω εταιρεία όσο και η ανεκδιήγητη...δημαρχία: στα μπετά- τι δουλειά έχουν αυτοί με ελάφια και άγρια ζωή; Μόνο που αυτά τα ...μπετά ο Ελληνικός Λαός τα πληρώνει λες και είναι από ...χρυσάφι!
Ίσως όμως και από την άλλη οι αρμόδιες αρχές να επέλεξαν και την καλύτερη  λύση για τα ίδια τα ελάφια, καθώς άγρια ζωή και ανεμογεννήτριες όχι μόνο δεν συνάδουν αλλά έρχονται σε πλήρη αντίθεση! Με τις ανεμογεννήτριες πάντα να κερδίζουν και την άγρια ζωή πάντα να χάνει!

Γιατί άραγε;

Η "κυβέρνηση της τρόικας", ενώ από την μια ανακοινώνει νέα χαράτσια για να επιδοτήσει τις ανεμογεννήτριες των Μεγαλοεργολάβων της Μαύρης Ανάπτυξης και της Πράσινης Απάτηςταυτόχρονα από την άλλη ανακοινώνει το πάγωμα της αδειοδότησης νέων φωτοβολταϊκών σταθμών σε στέγες σπιτιών και παράλληλα ανακοινώνει και την μείωση των τιμών αποζημίωσης όσων εγκαθιστούν φωτοβολταϊκά συστήματα στις σκεπές των σπιτιών τους. 
Γιατί άραγε; 
Γιατί η "τρόικα εσωτερικού" επιλέγει να επιδοτεί αδρά τις άχρηστες ανεμογεννήτριες των Μεγαλοεργολάβων, και όχι τους οικιακούς παραγωγούς ηλιακής ενέργειας- που σε τελική ανάλυση σε αντίθεση με τα αιολικά πάρκα, παράγουν ηλεκτρική ενέργεια (αν ψάχνεται απόδειξη γι' αυτό τότε αναρωτηθείτε γιατί υπάρχουν "ηλιακά" και όχι "αιολικά" ...φαναράκια κήπου), επιβαρύνουν λιγότερο το φυσικό περιβάλλον (καθώς εγκαθιστώνται σε στέγες και όχι σε δάση) και αποτελούν πηγή εσόδων για τις τοπικές οικονομίες (καθώς τα "χρήματα" επιστρέφουν στο τόπο παραγωγής του ηλεκτρικού και δεν καταλήγουν- όπως συμβαίνει με τα αιολικά στις τσέπες των μεγαλοεργολάβων!); 
Γιατί άραγε; 
Τι σχέση να έχουν άραγε οι πίεσεις που ασκεί η σκιώδης Κυβέρνηση Ράιχενμπαχ
Αν δεν ήμουν αφελής και αγαθός θα έλεγα ότι όλα αυτά συμβαίνουν γιατί την χώρα μας την διοικούν πολιτικοί που είναι υποταγμένοι στο δόγμα: "Alemania (Deutschland) über alles"! Επειδή όμως είμαι αφελής και αγαθός, αναρωτιέμαι μήπως ήρθε η ώρα να σταματήσει επιτέλους το καταστρεπτικό πρόγραμμα "Ανεμογεννήτριες Παντού"! Λέω μήπως και προλάβουμε πριν καταλήξουμε να μας χορηγούν και το ηλεκτρικό ρεύμα με το δελτίο και μάλιστα σε πανάκριβες τιμές...

9/8/12

Όχι ανεμογεννήτριες στην Κοκκινιά!


Ένα ακόμη χαράτσι στις πλάτες των καταναλωτών!


Σχετικά  με την νέα αύξηση του τέλους των ΑΠΕ (3000%  μέσα σε 2 χρόνια) για τους οικιακούς καταναλωτές που αποφάσισε η ΡΑΕ από 1/8/2012 η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ δηλώνει: 
Η αύξηση αυτή είναι ένα ακόμα χαράτσι στις πλάτες των εκατομμυρίων φτωχών και άνεργων συνανθρώπων μας που σκοπό και στόχο έχει να καλύψει τα τεράστια ελλείμματα που δημιουργήθηκαν στον ΛΑΓΗΕ από την εφαρμογή των απαράδεκτων αποφάσεων όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων 13 ετών στον τομέα της αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Αποφάσεις που βασίστηκαν στο δόγμα «ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ» και για να ακριβολογούμε αποφάσεις που βασίστηκαν στην λογική  του «πως σε βάρος του Δημοσίου θα κερδίζουν οι φίλοι και οι κολλητοί μας».
Και για όσους νομίζουν ότι υπερβάλλουμε, μιας και η αύξηση γίνετε για να καλυφθεί το τεράστιο έλλειμμα του ΛΑΓΗΕ το οποίο ξεπερνά τα 300 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 170 εκατ. € είναι χρέη στους παραγωγούς ΑΠΕ θέλουμε να τους ρωτήσουμε η ΔΕΗ τι συμμετοχή έχει στην «πίτα» αυτή;
Από την αύξηση αυτή που μπαίνει στους λογαριασμούς της ΔΕΗ και στην συνείδηση του κόσμου χρεώνεται η ΔΕΗ, τι κέρδος θα έχει Επιχείρηση;
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ!
Κανένα, γιατί οι κύριοι που κυβερνούν τον τόπο και υποτίθεται κόπτονται για το Δημόσιο συμφέρον, με τις αποφάσεις τους συνειδητά επέτρεψαν την λεηλασία της ΔΕΗ.
ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!
*Ενώ η ΔΕΗ είναι η πρώτη εταιρεία  σε όλη την Ευρώπη που από το 1982 εγκατέστησε αιολικό πάρκο σήμερα από τα 1600 εγκατεστημένα MW δεν έχει ούτε 80 !!! Είναι η δεν είναι λεηλασία της ΔΕΗ αυτό;
*Ενώ η ΔΕΗ ήταν από τις πρώτες εταιρείες σε όλη την Ευρώπη που εγκατέστησε φωτοβολταϊκό σταθμό το 1983, η σκληρή πραγματικότητα λέει ότι σήμερα από τα σχεδόν 800MW που έχουν εγκατασταθεί στην χώρα μας δεν έχει ούτε ένα!!! 
Είναι η δεν είναι σκάνδαλο επί χρόνια ολόκληρα να επιδοτούνται οι ιδιώτες και όχι η ΔΕΗ;
Είναι η δεν είναι σκάνδαλο κάποιοι να έχουν εγγυημένες τιμές σε βάρος των εκατομμυρίων καταναλωτών;

Αν για όλα αυτά δεν ευθύνονται αυτοί που κυβερνούσαν τον τόπο τότε ποιοι ευθύνονται; Μήπως η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ που χρόνια ολόκληρα διαμαρτύρεται για αυτές τις απαράδεκτες και χαριστικές πολιτικές υπέρ των ιδιωτών;  

Ρίγανη.

Ορίγανον το κοινόν, Origanum vulgare.

Ζαρκάδι.

Capreolus capreolus.

Όπου ανεμογεννήτριες και ... φωτιές!

Νέα μεγάλη πυρκαγιά στην Μαγνησία, στο αιολικό πάρκο της "Αλογοράχης" στην Ανάβρα!
...κι άλλη μεγάλη πυρκαγιά δίπλα σε αιολικό πάρκο, αυτήν την φορά στην Ανάβρα Μαγνησίας

Στα παρθένα δάση των Κραβάρων...


Κλεπά.

Θέα από την Μεγάλη Σάρα...

Σινίστα.

Περδικόβρυση Ορεινής Ναυπακτίας.

ΆιΛιας ο Κλεπαΐτικος.


Μαλόκεδρα....

...στο Ξεροβούνι της Κλεπάς.

Όταν οι πελαργοί μαθαίνουν να πετούν....


3/8/12

Όλη η γη ένα χρέος!


Τριάντα χρόνια συμπληρώνονται σε λίγες μέρες απ’ όταν το Μεξικό ανακοίνωσε αδυναμία εξυπηρέτησης του εξωτερικού, δημόσιου χρέους του, τον Αύγουστο του 1982. Η χρεοκοπία του Μεξικού έδωσε το έναυσμα για να ξεσπάσει η κρίση χρέους του Τρίτου Κόσμου που ταλάνισε την περιφέρεια του οικονομικού συστήματος όλες αυτές τις δεκαετίες, πριν δώσει τελικά τη σκυτάλη στον λεγόμενο Πρώτο Κόσμο.
Η κρίση δημόσιου χρέους είναι άρρηκτα συνυφασμένη με την κατάρρευση του συστήματος σταθερών συναλλαγματικών ισοτιμιών που έμεινε γνωστό στην ιστορία ως σύστημα του Μπρέττον Γουντς κι έβαλε την σφραγίδα του στην παγκόσμια οικονομία από το 1945 μέχρι το 1972. Το τέλος του επήλθε με την απόφαση της Ουάσινγκτον να αποσύρει το δολάριο από τον χρυσό κανόνα, αποκτώντας έτσι το δικαίωμα να τυπώνει ανεξέλεγκτα όσα χαρτονομίσματα ήθελε. Άμεσο αποτέλεσμα του νέου καθεστώτος που δημιουργήθηκε ντε φάκτο ήταν να καταργηθούν κάθε είδους φραγμοί στην κίνηση των κεφαλαίων. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτού του είδους η «απελευθέρωση» εμφανίστηκε ως παράγοντας που θα αύξανε τις παραγωγικές επενδύσεις και θα στήριζε την απασχόληση. Στην πράξη η μοναδική αύξηση που καταγράφηκε αφορούσε τις βραχυπρόθεσμες κερδοσκοπικές τοποθετήσεις. Συνέπεια αυτών των ροών ήταν να αυξηθεί η αστάθεια σε ένα παγκόσμιο οικονομικό σύστημα που παρήγαγε πολύ λιγότερη ανάπτυξη όπως φαίνεται στον πίνακα που παραθέτουμε κι όπως δείχνει το γεγονός ότι τις δεκαετίες του ’50 και του ’60 καταγράφηκαν 4 κρατικές χρεοκοπίες σε 20 χρόνια ή 1 κάθε 5 χρόνια, ενώ μετά το 1970 οι κρατικές χρεοκοπίες ανέρχονται σε 4 κάθε 1 χρόνο!
Προγράμματα – ωρολογιακή βόμβα!
Η θεραπεία που προσφέρθηκε για να αντιμετωπιστούν οι αλλεπάλληλες κρίσεις χρέους, αποδείχθηκε ωστόσο πιο οδυνηρή από την ασθένεια. Τα «προγράμματα διαρθρωτικής προσαρμογής» που επιβλήθηκαν ως προϋπόθεση για να δώσει το ΔΝΤ την βοήθειά τους σε όσες χώρες προσέφυγαν στην ανάγκη του αποδείχθηκαν ωρολογιακή βόμβα για την εξαιρετικά ευμετάβλητη ούτως ή άλλως κοινωνική συνοχή αυτών των χωρών. Στο σύνολό τους περιελάμβαναν περικοπές κοινωνικών δαπανών, επιβολή αντιτίμου για την παροχή υπηρεσιών υγείας και παιδείας, αυξήσεις στην έμμεση φορολογία (που τις περισσότερες φορές μάλιστα δεν αύξαναν τα δημόσια έσοδα απλώς κάλυπταν τις τρύπες που δημιουργούσε η μείωσης της φορολογίας των επιχειρήσεων), ιδιωτικοποιήσεις, κατάργηση της εργατικής νομοθεσίας και κάθε προστατευτικού μέτρου που εμπόδιζε την κίνηση κεφαλαίων. Ακριβώς ότι περιλαμβάνουν και τα Μνημόνια που επιβάλλονται από την ΕΕ και το ΔΝΤ στις χώρες της περιφέρειας της ευρωζώνης οι οποίες προσφεύγουν στον «μηχανισμό διάσωσης».
Έκρηξη ανισοτήτων...
Οι επιπτώσεις αυτών των μέτρων ισοδυναμούσαν με οικονομική κατάρρευση και κοινωνική γενοκτονία. Από το 1980 μέχρι το 2000 η κατά κεφαλήν οικονομική μεγέθυνση ήταν -0,5% στη Λατινική Αμερική και -1,5% στην Αφρική. Από το 1980 έως το 1990 ο αριθμός των ανθρώπων που ζουν στη φτώχεια στη Λατινική Αμερική αυξήθηκε από 144 εκ. σε 211. Στην Αφρική ο αριθμός όσων ζουν υπό συνθήκες ακραίας φτώχειας (με λιγότερα από 1,25 δολ. την ημέρα) αυξήθηκε από 205 εκ. το 1981 σε 330 εκ. το 1993. Το αστείο ωστόσο είναι ότι παρόλα αυτά το χρέος δεν μειώθηκε. Στην Λατινική Αμερική και την Αφρική, το εξωτερικό χρέος των κυβερνήσεων αυξήθηκε από 17% του ΑΕΠ το 1980 σε 33% το 1990 και πολλές χώρες χρεοκόπησαν ξανά και ξανά, με το Μεξικό το 1994 και 1995 να αποτελεί την πιο χαρακτηριστική περίπτωση.
Σήμερα, όπως διαπιστώνει η έκθεση για την κατάσταση του χρέους που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα βρετανική πρωτοβουλία (The State of Debt, Jubilee Debt Campaign, May 2012), απ’ όπου προέρχονται πολλά από τα στοιχεία, η κατάσταση με το δημόσιο χρέος έχει επιδεινωθεί. Από το 2001 έως το 2006 τα πλεονάσματα και τα ελλείμματα αυξήθηκαν από 3,1% του ΑΕΠ στο 5,8%, ως αποτέλεσμα κυρίως της κρίσης δημόσιου χρέους του Πρώτου Κόσμου. Από το 2001 μέχρι το 2011 οι τέσσερις μεγαλύτεροι δανειολήπτες σε απόλυτους όρους (οι χώρες δηλαδή με τα μεγαλύτερα ελλείμματα στο ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών) ήταν οι ΗΠΑ, η Ισπανία, η Αγγλία και η Ιταλία. Στην άλλη άκρη της κλίμακας, οι τέσσερις μεγαλύτεροι δανειστές ήταν η Κίνα, η Ιαπωνία, η Γερμανία και η Ρωσία.
Οι προοπτικές διαγράφονται πολύ πιο ζοφερές σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις (οι οποίες ήδη διατυπώνονται) για σημαντική επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας το 2012. Σε μια τέτοια περίπτωση, εκτιμήσεις του ΔΝΤ υπολογίζουν ότι οι χώρες χαμηλού εισοδήματος θα δουν το εξωτερικό τους χρέος να αυξάνεται κατά 25%  ή κατά 27 δισ. ευρώ από τα 110 δισ. ευρώ που είναι σήμερα.
Λογιστικός έλεγχος και διαγραφή!
Οι συντάκτες της έκθεσης αναφέρουν κατηγορηματικά πως «όταν τα χρέη είναι τόσο υψηλά πρέπει να ακυρωθούν». Το αίτημα αυτό μάλιστα δεν περιορίζεται σε όσες χώρες βρίσκονται στην περιφέρεια του οικονομικού συστήματος. «Ορισμένα χρέη θα πρέπει να διαγραφούν επειδή είναι απεχθή ή παράνομα – από τα δάνεια στον στρατηγό Μομπούτου στο Κονγκό μέχρι τα εντελώς παράλογα δάνεια που εγγυήθηκε η προηγούμενη ιρλανδική κυβέρνηση στην χρεοκοπημένη Αγγλο-Ιρλανδική Τράπεζα. Επιπλέον, όπως δείχνουν παραδείγματα όπως η Ελλάδα, η Ιρλανδία και η Πορτογαλία, κυβερνήσεις σε χώρες όλων των εισοδηματικών επιπέδων μπορούν να βρεθούν με μεγάλα χρέη τα οποία πρέπει να μειωθούν. Αυτό που απαιτείται είναι διαδικασίες για να αποφασιστεί πότε τα χρέη πρέπει να ακυρωθούν κι επίσης δύναμη για να αναγκάσει τους δανειστές – είτε είναι διεθνή ιδρύματα, κυβερνήσεις, ή ο ιδιωτικός τομέας – να συμορφωθούν. Πρωτοβουλίες σε όλο τον κόσμο έχουν προκρίνει τις επιτροπές λογιστικού ελέγχου. Μια διαδικασία που με δημόσιο τρόπο θα εξετάσει από πού προήλθε το χρέος κι επίσης ποιος ωφελήθηκε από τα δάνεια και ποιος όχι. Η δημόσια έρευνα μπορεί να οδηγήσει στη δημοκρατική διαγραφή ή τη στάση πληρωμών σε εκείνα τα μέρη του χρέους που κρίθηκαν απεχθή, παράνομα ή απλώς αποτέλεσμα αλόγιστου δανεισμού».
Ας κρατήσουμε συμπερασματικά ότι από την διαδικασία του λογιστικού ελέγχου και της αμφισβήτησης του δημόσιου χρέους δεν εξαιρούνται τα διακρατικά δάνεια, που αποτελούν πλέον το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού δημόσιου χρέους, μετά την πρόσφατη αναδιάρθρωση.
Σύστημα Μπρέττον Γουντς 
vs 
φιλελευθεροποίησης 
                                                          Μπρέττον Γουντς             Φιλελευθεροποίηση       
                                                                             (1948-1972)                      (1973-2008)
Ετήσια κατά κεφαλή αύξηση του παγκόσμιου ΑΕΠ:         2,8%                              1,8%
Πλεονάσματα και ελλείμματα ισοζυγίου τρ. λογαριασμών: 0,8% παγκ. ΑΕΠ              2,2% παγκ. ΑΕΠ
Τραπεζικές κρίσεις:                                                    0,1% (κατ’ έτος)               2,6% (κατ’ έτος)
Νομισματικές κρίσεις:                                                 1,7 κατ’ έτος                    3,7 κατ’ έτος
Κρατικές χρεοκοπίες επί εξωτερικού χρέους:                   0,7 κατ’ έτος                    1,3 κατ’ έτος
                                                      
Πηγή: Bush, O., Farrant, K. and Wright, M (2011). Reform of the international monetary and financial system. Bank of England Financial Stability Paper No. 13, December 2011

Χαράτσι υπέρ των Μεγαλοεργολάβων!


Πρόσθετη επιβάρυνση στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος από το τέλος υπέρ των ΑΠΕτεώνων!

Πρόσθετη επιβάρυνση στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος της ΔΕΗ θα φέρει η αναμενόμενη αύξηση κατά 47% του τέλους ΕΤΜΕΑΡ (πρώην τέλος υπέρ ΑΠΕ) στα 8 ευρώ/Mwh μεσοσταθμικά, από 5,43 ευρώ/Mwh που είναι σήμερα.  Η αύξηση θα έχει αναδρομική ισχύ από 1ης Αυγούστου και η ανακοίνωση των τελικών κυβερνητικών αποφάσεων αναμένεται εντός της επόμενης εβδομάδας. 
Η αύξηση του τέλους ΑΠΕ στην οποία φαίνεται να καταλήγει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας επιβάλλεται στο πλαίσιο των μέτρων που λαμβάνονται για να τιθασευτεί το τεράστιο έλλειμμα του Λειτουργού της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΛΑΓΗΕ), το οποίο διογκώνεται συνεχώς εξαιτίας της αθρόας ένταξης νέων αιολικών και φωτοβολταϊκών πάρκων. Ο επιμερισμός του νέου τέλους ανά κατηγορία καταναλωτών δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα, καθώς αναμένονται οι πίνακες με το μέσο έσοδο πωλήσεων ανά κατηγορία, βάσει του οποίου θα γίνει ο τελικός καταμερισμός, που αναμένεται να ανακοινωθεί το αργότερο ως τις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Με την κίνηση της αυτή η κυβέρνηση πέρα από το ότι με καθαρά αισχρό και απροκάλυπτο τρόπο φορτώνει στις πλάτες του Ελληνικού Λαού το έλλειμμα που γεννά η πολιτική της Μαύρης Ανάπτυξης και της Πράσινης Απάτης, βρίσκεται και σε αντιδιαμετρικά αντίθετη πολιτική από αυτή που πλέον ακολουθούν όλες οι χώρες της Ευρώπης- ακόμη και αυτές που  χαρακτηρίζονται ως "δανείστριές μας"- και οι οποίες πλέον όχι μόνο κόβουν τις επιδοτήσεις στις ΑΠΕ- και εδικά στα αιολικά πάρκα- όχι μόνο κόβουν τις εγγυημένες τιμές αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας από τις αυτοαποκαλούμενες ΑΠΕ, αλλά τις αποπέμπουν πλέον ανοιχτά καθώς τις χαρακτηρίζουν ως συνυπεύθυνες για την οικονομική ύφεση που βυθίζει την Ευρώπη στο Χάος! Σε πλήρη αντίθεση η Ελληνική Κυβέρνηση συνεχίζει προκλητικά να επιδοτεί τα Αιολικά Πάρκα, λειτουργώντας κυριολεκτικά ως εντολοδόχος των Μεγαλοεργολάβων
ΥΓ) Προσωπικά αρνούμαστε να πληρώσουμε "χαράτσι" για να επιδοτούνται οι Μεγαλοεργολάβοι και να καταστρέφουν παρθένα βουνά. Αρνούμαστε να μας αντιμετωπίζουν ως κορόιδα οι ΑΠΕτεώνες που λυμαίνονται τις Κρατικές Επιδοτήσεις! Και θα εξαντλήσουμε κάθε νόμιμη διαδικασία σε αυτήν την κατεύθυνση! Όταν όμως το άδικο γίνεται νόμος τότε η εξέγερση γίνεται καθήκον. Αυτό ας το θυμούνται καλά όλοι αυτοί που νομίζουν ότι κυβερνούν "ελέω θεού"!