ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΩΝ- ΛΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΗΦΙΣΟΥ ΒΟΣΚΟΥΝ ... ΑΓΕΛΑΔΕΣ!
Μεγάλο είναι το μποτιλιάρισμα στην κάθοδο της Αθηνών-Λαμίας από Βαρυμπόμπη προς ΚΤΕΛ και στην άνοδο από ΚΤΕΛ προς Αχαρνών. Ουρά 16 χιλιομέτρων σχηματίζουν τα οχήματα στην είσοδο της Αθηνών – Λαμίας, λόγω ατυχήματος αλλά και της έντονης βροχόπτωσης.
Σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα σημειώνονται και σήμερα στις κυριότερες οδικές του λεκανοπεδίου. Εν τω μεταξύ ιδιαίτερα έντονη είναι κατά τόπους η βροχόπτωση σε πολλές περιοχές της Αττικής.
Σοβαρά προβλήματα σημειώνονται και στη Λ. Κηφισού από παραλιακή έως Αθηνών και συγκεκριμένα στο ύψος της Ιεράς Οδού.
Με δυσκολία διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στη Λ. Μεσογείων από Χολαργό προς υπουργείο Αμυνας, στην Κατεχάκη από περιφερειακή Υμηττού προς Μεσογείων, στη Λ. Κηφισίας από Πανόρμου προς Φιλοθέη στην άνοδο, και από Παράδεισο προς Σίδερα Χαλανδρίου στην κάθοδο. Ακινητοποιημένα είναι τα οχήματα στο ύψος της Πανόρμου. Τέλος, προβλήματα υπάρχουν στη Λ. Συγγρού από Ledra Marriot προς Αμαλίας.Η τροχαία συνιστά να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί λόγω των καιρικών συνθηκών.
Σοβαρά προβλήματα σημειώνονται και στη Λ. Κηφισού από παραλιακή έως Αθηνών και συγκεκριμένα στο ύψος της Ιεράς Οδού.
Με δυσκολία διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στη Λ. Μεσογείων από Χολαργό προς υπουργείο Αμυνας, στην Κατεχάκη από περιφερειακή Υμηττού προς Μεσογείων, στη Λ. Κηφισίας από Πανόρμου προς Φιλοθέη στην άνοδο, και από Παράδεισο προς Σίδερα Χαλανδρίου στην κάθοδο. Ακινητοποιημένα είναι τα οχήματα στο ύψος της Πανόρμου. Τέλος, προβλήματα υπάρχουν στη Λ. Συγγρού από Ledra Marriot προς Αμαλίας.Η τροχαία συνιστά να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί λόγω των καιρικών συνθηκών.
ΑΝΤΙ ΣΧΟΛΙΟΥ:
Mέσα μαζικής αιχμαλωσίας.
Την ώρα που περιμένει κανείς στριμωγμένος στα βαγόνια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου της πρωτεύουσας να ξεκινήσει ο συρμός, που για λόγους έργων εδώ και μήνες καθυστερεί απελπιστικά σε σταθμούς όπως το Μοναστηράκι, το Θησείο ή ο Ταύρος, μένοντας στάσιμος συχνά ακόμη και για 10 λεπτά σε κάθε έναν από αυτούς, αναρωτιέται για ποιο λόγο δεν επέλεξε το Ι.Χ. του. Οταν αυτή η σκέψη μπαίνει στο μυαλό του επιβάτη, πάει να πει ότι το συγκοινωνιακό μοντέλο της πόλης είναι αποτυχημένο.
Πόσω μάλλον όταν αυτό συμβαίνει σε κάποιον που χρησιμοποιεί ένα από τα ανταγωνιστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, σταθερής τροχιάς, όπως ο ηλεκτρικός και όχι π.χ. τα προβληματικά λεωφορεία. Δεν είναι λοιπόν παράδοξο ότι από χρόνο σε χρόνο η ταχύτητα κίνησης στους κεντρικούς δρόμους μειώνεται έως και 5%, πράγμα που σημαίνει πως πλέον στις ώρες αιχμής πάμε στη δουλειά μας εποχούμενοι, αλλά κινούμενοι με ταχύτητα πεζού... Σύμφωνα με τα στοιχεία που ήρθαν στη δημοσιότητα στα μέσα Σεπτεμβρίου, ώς το 2012 το 95% των βασικών οδικών αξόνων θα είναι σε κατάσταση κορεσμού (έναντι 55% σήμερα). Και παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις των δύο μεγάλων κομμάτων που διεκδίκησαν την ψήφο μας, επικαλούμενα και τη φροντίδα για το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής, κανένας υπεύθυνος δεν είναι διατεθειμένος να κάνει κάτι για την ανταγωνιστικότητα των ΜΜΜ. Αντίθετα, λαμβάνονται μέτρα που εδραιώνουν ακόμα περισσότερο τον κυρίαρχο ρόλο του Ι.Χ. Ποια είναι η συγκοινωνιακή μας πολιτική;
Κατασκευή αυτοκινητοδρόμων, μείωση του τέλους ταξινόμησης και απόσυρση - η οποία δεν επιδοτεί μόνο την απόσυρση του παλιού σας αυτοκινήτου, αλλά και την αγορά νέου. Αποτέλεσμα; Κάθε χρόνο μπαίνουν στην κυκλοφορία μόνο στο Λεκανοπέδιο 150.000 νέα Ι.Χ. έναντι των 50.000 που αποσύρονται. Ετσι, μέσα στην τελευταία 15ετία η αύξηση των κυκλοφορούντων οχημάτων έφτασε το 130%! Κανείς -και πόσω μάλλον Ελληνας- δεν πρόκειται να προτιμήσει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αν δεν αποδειχθούν βολικότερα και ταχύτερα από το Ι.Χ. του. Είναι ώρα οι υπεύθυνοι γι' αυτά να μας αντιμετωπίσουν ως πελάτες και όχι, όπως έγραφε πρόσφατα ο συγκοινωνιολόγος Στράτος Παπαδημητρίου, ως «αιχμαλώτους ενός συστήματος στο οποίο δεν έχουμε επιλογές». Αν δεν θέλουμε φυσικά να ακινητοποιηθούμε εντελώς...
Mέσα μαζικής αιχμαλωσίας.
Την ώρα που περιμένει κανείς στριμωγμένος στα βαγόνια του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου της πρωτεύουσας να ξεκινήσει ο συρμός, που για λόγους έργων εδώ και μήνες καθυστερεί απελπιστικά σε σταθμούς όπως το Μοναστηράκι, το Θησείο ή ο Ταύρος, μένοντας στάσιμος συχνά ακόμη και για 10 λεπτά σε κάθε έναν από αυτούς, αναρωτιέται για ποιο λόγο δεν επέλεξε το Ι.Χ. του. Οταν αυτή η σκέψη μπαίνει στο μυαλό του επιβάτη, πάει να πει ότι το συγκοινωνιακό μοντέλο της πόλης είναι αποτυχημένο.
Πόσω μάλλον όταν αυτό συμβαίνει σε κάποιον που χρησιμοποιεί ένα από τα ανταγωνιστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, σταθερής τροχιάς, όπως ο ηλεκτρικός και όχι π.χ. τα προβληματικά λεωφορεία. Δεν είναι λοιπόν παράδοξο ότι από χρόνο σε χρόνο η ταχύτητα κίνησης στους κεντρικούς δρόμους μειώνεται έως και 5%, πράγμα που σημαίνει πως πλέον στις ώρες αιχμής πάμε στη δουλειά μας εποχούμενοι, αλλά κινούμενοι με ταχύτητα πεζού... Σύμφωνα με τα στοιχεία που ήρθαν στη δημοσιότητα στα μέσα Σεπτεμβρίου, ώς το 2012 το 95% των βασικών οδικών αξόνων θα είναι σε κατάσταση κορεσμού (έναντι 55% σήμερα). Και παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις των δύο μεγάλων κομμάτων που διεκδίκησαν την ψήφο μας, επικαλούμενα και τη φροντίδα για το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής, κανένας υπεύθυνος δεν είναι διατεθειμένος να κάνει κάτι για την ανταγωνιστικότητα των ΜΜΜ. Αντίθετα, λαμβάνονται μέτρα που εδραιώνουν ακόμα περισσότερο τον κυρίαρχο ρόλο του Ι.Χ. Ποια είναι η συγκοινωνιακή μας πολιτική;
Κατασκευή αυτοκινητοδρόμων, μείωση του τέλους ταξινόμησης και απόσυρση - η οποία δεν επιδοτεί μόνο την απόσυρση του παλιού σας αυτοκινήτου, αλλά και την αγορά νέου. Αποτέλεσμα; Κάθε χρόνο μπαίνουν στην κυκλοφορία μόνο στο Λεκανοπέδιο 150.000 νέα Ι.Χ. έναντι των 50.000 που αποσύρονται. Ετσι, μέσα στην τελευταία 15ετία η αύξηση των κυκλοφορούντων οχημάτων έφτασε το 130%! Κανείς -και πόσω μάλλον Ελληνας- δεν πρόκειται να προτιμήσει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αν δεν αποδειχθούν βολικότερα και ταχύτερα από το Ι.Χ. του. Είναι ώρα οι υπεύθυνοι γι' αυτά να μας αντιμετωπίσουν ως πελάτες και όχι, όπως έγραφε πρόσφατα ο συγκοινωνιολόγος Στράτος Παπαδημητρίου, ως «αιχμαλώτους ενός συστήματος στο οποίο δεν έχουμε επιλογές». Αν δεν θέλουμε φυσικά να ακινητοποιηθούμε εντελώς...
Μανίνα Ντάνου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου