24/6/10

Ένα «βίντεο» αφιερωμένο στην κα. Μπιρμπίλη και στον κ. Μωραΐτη!

Απάντηση στην Υπουργό "Περιβάλλοντος" Τίνα Μπιρμπίλη !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου