Για την Αιτωλική Γη και την Κραβαρίτικη Ψυχή.
Πού ακριβώς είναι η Κλεπά;Τόσα χρόνια δεν την έχω ξανακούσει.Πολύ όμορφο μέρος.Όχι σαν τη Δορβιτσά βέβαια,αλλά κανείς δεν είναι τέλειος!
Πού ακριβώς είναι η Κλεπά;Τόσα χρόνια δεν την έχω ξανακούσει.Πολύ όμορφο μέρος.Όχι σαν τη Δορβιτσά βέβαια,αλλά κανείς δεν είναι τέλειος!
ΑπάντησηΔιαγραφή