Γη και Ελευθερία.
Για την Αιτωλική Γη και την Κραβαρίτικη Ψυχή.
1/2/16
Βουνά ιερά...
«Και μετά που δάκρυσα είδα τα βουνά
Γινωμένα ιερά να βασιλεύουν
Πίσω από τον ήλιο.»
Ο. Ελύτης.
1 σχόλιο:
Ανώνυμος
10 Φεβρουαρίου 2016 στις 8:33 μ.μ.
...πόσο σημαντκό είναι να βλέπεις.....
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
...πόσο σημαντκό είναι να βλέπεις.....
ΑπάντησηΔιαγραφή