Για την Αιτωλική Γη και την Κραβαρίτικη Ψυχή.
Η ευτυχία πολλές φορές στοιχίζει περισσότερο απ’ όσο αξίζει..παει καιρός , δε ξέχασα όμως ποτέ τις όμορφες στιγμές, απλά έπρεπε να μείνουν πίσω....
Καλή χρονιά.Με υγεία και την αναγκαία αγωνιστική διάθεση μπροστά στα μελλούμενα..
Η ευτυχία πολλές φορές στοιχίζει περισσότερο απ’ όσο αξίζει..
ΑπάντησηΔιαγραφήπαει καιρός , δε ξέχασα όμως ποτέ τις όμορφες στιγμές, απλά έπρεπε να μείνουν πίσω....
Καλή χρονιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε υγεία και την αναγκαία αγωνιστική διάθεση μπροστά στα μελλούμενα..