Για την Αιτωλική Γη και την Κραβαρίτικη Ψυχή.
Διαφωνώ με την απόδοση των στίχων στα ελληνικά : Αντιπροτείνω το δόκιμο "Ετσι τελειώνει ο κόσμος- όχι μ' ένα κρότο μα μ' ένα λυγμό"
Διαφωνώ με την απόδοση των στίχων στα ελληνικά : Αντιπροτείνω το δόκιμο "Ετσι τελειώνει ο κόσμος- όχι μ' ένα κρότο μα μ' ένα λυγμό"
ΑπάντησηΔιαγραφή