εσύ βλέπεις ποίηση στην εικόνα... Εγώ βλέπω ρεκόρ ζήτησης για ρεύμα λόγω ζέστης και υγρασίας και μηδεν αέρα... Βλέπω 1800 x 1,5 = 2,7 δις ευρώ να κάααθονται, και να τρέχουμε να βρούμε αέριο για ηλεκτροδότηση. Μεθαύριο που θα φυσάει, θα τρέχουμε να βρούμε διασυνδέσεις να απορρίψουμε το αιολικό ρεύμα.
εσύ βλέπεις ποίηση στην εικόνα... Εγώ βλέπω ρεκόρ ζήτησης για ρεύμα λόγω ζέστης και υγρασίας και μηδεν αέρα... Βλέπω 1800 x 1,5 = 2,7 δις ευρώ να κάααθονται, και να τρέχουμε να βρούμε αέριο για ηλεκτροδότηση. Μεθαύριο που θα φυσάει, θα τρέχουμε να βρούμε διασυνδέσεις να απορρίψουμε το αιολικό ρεύμα.
ΑπάντησηΔιαγραφή