25/4/14

Μαύρο φίδι σ’ έφαγε...

«Το καλό και το κακό είναι προκαταλήψεις του Θεού» - είπε το φίδι.

Φρήντριχ Νίτσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου