6/1/14

Μόνο όταν στην ζωή στέκεσαι όρθιος, μπορεί και στον θάνατο όρθιος να σταθείς...


1 σχόλιο:

  1. Aγαπητέ φίλε το blog είναι ένα διαμάντι.
    Βαθιά φιλοσοφημένο, οικολογικό, ανατρεπτικό.
    Να είσαι καλά, καλή χρονιά με υγεία, δύναμη και μαχητική διάθεση.
    Καλή συνέχεια στην ωραία προσπάθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή