Γη και Ελευθερία.

Για την Αιτωλική Γη και την Κραβαρίτικη Ψυχή.

25/1/14

Όχι ανεμογεννήτριες στην Κοκκινιά!

Τα βουνά μας είναι πράσινα!
Δεν χρειάζονται την "πράσινη" ανάπτυξη των Μεγαλοεργολάβων και των Μικροπολιτικών, αλλά την προστασία της Πολιτείας και τον σεβασμό των Πολιτών!
Κοινή χρήση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.