18/1/14

Αφήστε τα βουνά μας στην ησυχία τους!

1 σχόλιο:

  1. http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/01/blog-post_1289.html

    ....τα ιδια ελεγαν βεβαια και αυτοι που ειναι τωρα στη κυβερνηση οταν ηταν αντιπολιτευση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή