Γη και Ελευθερία.

Για την Αιτωλική Γη και την Κραβαρίτικη Ψυχή.

10/12/13

"We don't want dams, mining, wind turbines, repression..."

Υποανάπτυκτοι ιθαγενείς που δεν καταλαβαίνουν πως αν θυσιασθούν τα παρθένα δάση τους για να στηθούν ανεμογεννήτριες θα σωθεί και το "κλίμα" ... στην Wall Street!

Κοινή χρήση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.