Γη και Ελευθερία.
Για την Αιτωλική Γη και την Κραβαρίτικη Ψυχή.
1/12/13
Όχι στην καταστροφή των βουνών μας!
Όχι άλλες επιδοτήσεις στους Μεγαλοεργολάβους της Μαύρης Ανάπτυξης και της Πράσινης Απάτης!
Όχι άλλες αυξήσεις στο ηλεκτρικό ρεύμα!
1 σχόλιο:
ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ
1 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:36 μ.μ.
Λεύτερα Βουνά-Λεύτεροι Άνθρωποι !
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Λεύτερα Βουνά-Λεύτεροι Άνθρωποι !
ΑπάντησηΔιαγραφή