3/11/13

Τι 'ναι αυτό που μας ενώνει;

"Τα αόρατα νήματα είναι οι δυνατότεροι δεσμοί" 
Φ. Νίτσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου