12/10/13

Ζήσε...

Ο θάνατος μου ψιθυρίζει στο αυτί: "Ζήσε" μου λέει, "έρχομαι". 
Βιργίλιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου