31/10/13

Χαράτσι ή Φόρος τιμής;

Ο μόνος φόρος που αξίζει για αυτό το σπίτι είναι ο φόρος τιμής σε αυτούς που το έκτισαν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου