Για την Αιτωλική Γη και την Κραβαρίτικη Ψυχή.
Όταν η Ελευθερία έχει αισθήσεις, μα πάνω απ' όλα όταν μπορεί να 'δεί με την καρδιά της. Κι αυτό δεν έχει αίσθηση. Γιατί είναι λόγος ύπαρξης, γιατί είναι ζωή. Καλή Ανάσταση!
Όταν η Ελευθερία έχει αισθήσεις, μα πάνω απ' όλα όταν μπορεί να 'δεί με την καρδιά της. Κι αυτό δεν έχει αίσθηση. Γιατί είναι λόγος ύπαρξης, γιατί είναι ζωή. Καλή Ανάσταση!
ΑπάντησηΔιαγραφή