27/5/13

Τα βουνά μας ένα προς ένα καταστρέφονται!

Τα Βαρδούσια από την Οξυά!
Ας μείνει τουλάχιστον η φωτογραφία να θυμίζει την ομορφιά που χάσαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου