26/1/13

Όχι ανεμογεννήτριες στα παρθένα βουνά μας!

Δεν χρειάζονται την "πράσινη ανάπτυξη" των Μεγαλοεργολάβων!
Χρειάζονται την προστασία της Πολιτείας και την ευαισθησία των Πολιτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου