13/1/13

Αφήστε τα Βουνά και την Φύση στην ησυχία τους!

Το μόνο καλό που μπορούμε να κάνουμε γι' αυτήν είναι να την προστατέψουμε από κάθε ανθρώπινη παρέμβαση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου