Γη και Ελευθερία.

Για την Αιτωλική Γη και την Κραβαρίτικη Ψυχή.

29/10/12

Την βάψαμε στα σίγουρα...


Στο Συμβούλιο για το "Μέλλον της Ευρώπης" ο Γ. Παπανδρέου!

Στην ετήσια συνάντηση του "Συμβουλίου για το Μέλλον της Ευρώπης" στο Βερολίνο συμμετέχει ο πρώην πρωθυπουργός, νυν καθηγητής στο Χάρβαρντ και πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, Γιώργος Παπανδρέου.
Μετά από αυτό τι να σχολιάσουμε εμείς, παρά μόνο ότι αν ο Γιωργάκης Παπανδρέου μετά την Σωτηρία της Ελλάδας, ανέλαβε να σχεδιάσει και το Μέλλον της Ευρώπης, τότε την ...βάψαμε σίγουροι όλοι! 



Κοινή χρήση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.