Γη και Ελευθερία.
Για την Αιτωλική Γη και την Κραβαρίτικη Ψυχή.
17/2/12
Είμαστε όλοι Έλληνες!
Αν ζούσαμε στην Αρχαιότητα θα είμασταν είλωτες...
Αν ζούσαμε στην Τουρκοκρατία θα είμασταν ραγιάδες.
Αν ζούσαμε στα πρώτα χρόνια ίδρυσης του Ελληνικού Κράτους θα είμασταν κολίγοι...
Σήμερα στα χρόνια της Παγκοσμιοποίησης είμαστε απλά Έλληνες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου